Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Willem-A wrote:
Ik maak me er ook druk om. Het is toch ook belachelijk! Leds uitschakelen, om wat voor reden dan ook is gewoon absurd. Bouw ze er dan niet in! Pffffrrrrrtttt
:stuck_out_tongue_winking_eye:
fatman wrote:Willem-A wrote:
Ik maak me er ook druk om. Het is toch ook belachelijk! Leds uitschakelen, om wat voor reden dan ook is gewoon absurd. Bouw ze er dan niet in! Pffffrrrrrtttt
:stuck_out_tongue_winking_eye:
Inderdaad! erg belachelijk te idioot voor woorden.
fatman wrote:
Kun je de ledjes zelf zelf weer inschakelen? Het is aan de gebruiker zelf of hij dit storend vindt,ik in ieder geval niet.
Willem-A wrote:
Nou, ik heb me weer wat op mijn hals gehaald zie ik hahaha...
:relaxed:
robbo wrote:
Nee is niet zelf in te stellen. Ik heb in de testfase te horen gekregen dat moederbedrijf lg idd hier bewust voor gekozen heeft oa energiebesp. Of dit werkelijk zo is ... Het is wat ik gehoord heb. En ik meen toen van een van de toenmalige test- moderators. Maar is ook al weer een tijd geleden toen de testfase gestart werd....dus mogelijk dat de reden div. Is. Dus N.N zal ook waarschijnlijk een juiste reden hebben benoemd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.