Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
robbo wrote:
Dat de lampjes uitgaan is normaal. Dus allen de pouwer lampje blijft branden. Men heeft hier voor gekozen inz. energie besparing. Dit werd medegedeelt toen de cb box in de testfase was.
Bredahaha wrote:robbo wrote:
Dat de lampjes uitgaan is normaal. Dus allen de pouwer lampje blijft branden. Men heeft hier voor gekozen inz. energie besparing. Dit werd medegedeelt toen de cb box in de testfase was.
Bijzonder en jammer dat Ziggo dit blijkbaar zelf niet weet (ik heb de vraag letterlijk aan ziggo gesteld). Thanks voor je behulpzame reactie. Echter zie ik geen Ziggo netwerk in de lucht verschijnen, dus ongeacht jouw observatie lijkt WiFi het sowieso niet doen en is dit dus geen kwestie van een stroombesparend lampje (internet en telefonie dan wellicht wel). Blijft dus mysterieus..
en blijft alleen het power lampje op groen.
lijkt WiFi het sowieso niet doen
192.168.100.1
N.N. wrote:en blijft alleen het power lampje op groen.lijkt WiFi het sowieso niet doen
Als het powerlampje groen brandt betekent dit dat de modem in bridge-modus staat, dan is wifi op de modem ook niet meer actief en is alléén LAN-poort 1 beschikbaar om een router op aan te sluiten.
robbo wrote:
Ok graag gedaan. De cb box is nog niet zo lang officieel in omloop en is dan vermoedelijk van daar de onkunde? Verder ben ik zeer te vrede over de cb. Gr Rob.
N.N. wrote:192.168.100.1
kon je ook ingeven als de Connect Box niet in bridgemodus stond, tenminste in fUPC-regio, dus die bridgemodus alléén hoeft niet wat te zeggen.
Jan F. wrote:
@Biggy28
U woont kennelijk in het oude UPC-gebied.
De ConnectBox dient u te plaatsen bij het AOP. U kunt deze zelf in de bridge mode zetten en dan verbinden met uw netgear router via LAN-poort 1. Dan blijven de settings van uw huidige netwerk gehandhaafd, mits u nu al de DHCP functie van die netgear router gebruikt.
N.N. wrote:en blijft alleen het power lampje op groen.lijkt WiFi het sowieso niet doen
Als het powerlampje groen brandt betekent dit dat de modem in bridge-modus staat, dan is wifi op de modem ook niet meer actief en is alléén LAN-poort 1 beschikbaar om een router op aan te sluiten.
Als het powerlampje wit brandt, staat de modem in routermodus met 4 beschikbare LAN-poorten en concurrent dual-band wifi.
Het feit dat, toen je de router aansloot je meteen weer internet had staaft mijn bovenstaande uitspraken.
Ben zelf officieel Ziggo-tester van de modem geweest.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.