Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Havanna wrote:
Gewoon even niets anders doen dan een PM sturen aan 1 van de aanwezige Ziggo moderatoren
N.N. wrote:
Hallo fatman,
Ja, dat wordt ook door de Ziggo Connectbox ondersteund.
robbo wrote:
Dat de lampjes uitgaan is normaal. Dus allen de pouwer lampje blijft branden. Men heeft hier voor gekozen inz. energie besparing. Dit werd medegedeelt toen de cb box in de testfase was.
N.N. wrote:
De lampjes op de Ziggo Connectbox gaan uit omdat de modem vaak in de huiskamer staat en deze lampjes als storend kunnen worden ervaren.
Willem-A wrote:N.N. wrote:
De lampjes op de Ziggo Connectbox gaan uit omdat de modem vaak in de huiskamer staat en deze lampjes als storend kunnen worden ervaren.
Is dat de juiste versie? robbo geeft toch iets anders aan. Wie kan ik hier nou nog geloven? :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Willem-A wrote:robbo wrote:
Dat de lampjes uitgaan is normaal. Dus allen de pouwer lampje blijft branden. Men heeft hier voor gekozen inz. energie besparing. Dit werd medegedeelt toen de cb box in de testfase was.
Dit nooit eerder gelezen, maar een paar leds die uitgaan in het kader van energiebesparing? :joy: Sorry hoor, maar het zijn LED's! Wat is het verbruik van een ledje... Tja, alles scheelt, maar dit dan tegenover het (volgens sommigen) zeer hoge verbruik van de XL, gaat het besparen met het uitschakelen van een paar leds wel erg mank. Of gaat er wellicht meer in een soort sluimerstand als dat niet word gebruikt?
Ik ga de leds in mijn schakelkast er in ieder geval niet om loskoppelen... :wink:
robbo wrote:
Nee is niet zelf in te stellen. Ik heb in de testfase te horen dat moederbedrijf lg idd hier bewust voor gekozen heeft oa energiebesp. Of dit werkelijk zo is ... Het is wat ik gehoord heb. En ik meen toen van een van de moderators. Maar is ook al weer een tijd geleden toen de testfase gestart werd....
Willem-A wrote:robbo wrote:
Nee is niet zelf in te stellen. Ik heb in de testfase te horen dat moederbedrijf lg idd hier bewust voor gekozen heeft oa energiebesp. Of dit werkelijk zo is ... Het is wat ik gehoord heb. En ik meen toen van een van de moderators. Maar is ook al weer een tijd geleden toen de testfase gestart werd....
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen dat men de leds uitschakelt ter energiebesparing. Ik schreef al, alle is meegenomen, maar dan mag men ook wel wat kritischer naar andere apparaten kijken welke een stuk meer verbruiken. Maar dan kunnen er wellicht geen ledjes uit... :grin:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.