Ralph Aerts
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connect box Ziggo ouderlijk toezicht (tijdsloten)

Hoi,

Hoe zet ik tijd sloten in de connectbox?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
S4R
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Login op de Connect Box => Geavanceerde Instellingen => Beveiliging => MAC-filtering => Voeg filterregel toe => Invullen Apparaatnaam (dat mag van alles zijn. bv Play Station) en MAC-adres (moet je even opzoeken wat het adres is van het apparaat wat je wilt toevoegen) => Voeg reservering toe.
Bij MAC-filterlijst zie je een overzicht van het toegvoegde apparaat.

Dan naar => Wanneer moet MAC-filter actief zijn? => Ik wil internettoegang blokkeren op: => Zelf keuze maken voor Een vast tijdstip of Verschillende tijdstippen op verschillende dagen van de week => Uren kiezen en dan Instellingen opslaan => KLAAR

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16448Reacties
  • 1301Oplossingen
  • 2793Likes
Dat kunt u via MAC-filtering doen via geavanceerde instellingen, beveiliging.
S4R
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Login op de Connect Box => Geavanceerde Instellingen => Beveiliging => MAC-filtering => Voeg filterregel toe => Invullen Apparaatnaam (dat mag van alles zijn. bv Play Station) en MAC-adres (moet je even opzoeken wat het adres is van het apparaat wat je wilt toevoegen) => Voeg reservering toe.
Bij MAC-filterlijst zie je een overzicht van het toegvoegde apparaat.

Dan naar => Wanneer moet MAC-filter actief zijn? => Ik wil internettoegang blokkeren op: => Zelf keuze maken voor Een vast tijdstip of Verschillende tijdstippen op verschillende dagen van de week => Uren kiezen en dan Instellingen opslaan => KLAAR

Bekijk in context

Uitgelicht topic