Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
En hoe kun je verschillende filters op verschillende apparaten instellen? Ik kan maar 1 filter om meerdere apparaten instellen.
Goede vraag, @Robert Zuljar
Hopelijk kan @S4R of @Bert je hier meer duidelijkheid over geven.
Mijn modem staat in Bridge. Kan deze opties niet meer zien.
Ik heb net even gekeken bij een ander. Wat je wilt dat kan dus niet.
Hi allen,
deze methode werkt voor mij niet omdat we ook met een Deco werken. IS er een optie om het hele internet eraf te halen voor alles en iedereen van 00:00-06:00 zonder per apparaat regels in te hoeven stellen. En zonder de Connectbox fysiek weg te moeten halen. (Ik zit in een crisis situatie met mijn autistische zoon en ben naarstig op zoek naar hulp op dit vlak.)
@Frank17 Er worden volop tips en suggesties gegeven in je eigen topic, blijf s.v.p. daar reageren.
Ik heb deze stappen doorlopen en het werkt helaas nog niet. Ik heb het MAC- adres gebruikt dat onder beheer staat onder instellingen. (=CMMAC adres). Is dit het juiste? Zou je me aub kunnen helpen om dit probleem op te lossen? Ik heb de klantenservice gebeld, maar deze kon mij helaas niet helpen en verwees mij naar de community. Alvast bedankt!
@Nopie83 De CM MAC is van het modem zelf en is niet het juiste MAC-adres. Je moet het MAC-adres invoeren dat hoort bij het apparaat waarvoor je MAC-filtering wenst in te stellen, je kunt dit vinden via de pagina 'Verbonden apparaten'.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.