Vandaag een vervangend modem ontvangen (de oude herstarten frequent uit zich zelf).
een Connect box, nou ben ik niet helemaal achterlijk en wil dit nieuwe modem in de zelfde ip reeks als mijn oude, m`n domotica, nas en accesspoints staan allemaal vast op de oude reeks.
bij het aanpassen geeft mijn nieuwe geweldige connect box de melding "Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer". een mooie vage melding. de heren/dames van ziggo gebeld met het bericht terug ik weet het niet probeer het eens bij de community.
het lijkt me toch een basis functie dat iets zo simpels als een IP nummer in een modem/router moet kunnen aanpassen. Het IPnummer lijkt alleen aanpasbaar wanneer je de DHCP reeks aanpast, 4de octet is natuurlijk geen probleem het gaat mij om het derde octet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke ip reeks is dat?
wat gebeurt er als instel vanaf 192.168.***.2
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.