gjmoa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connect box - Continu rood lampje

Van mijn connectbox blijft continu een rood lampje branden. Ik heb wel gewoon internet en heb alles gecontroleerd maar kan zo geen storing vinden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Een continu rode status-LED (:modem_lampje_rood:) duidt op een hardware-probleem, zoals een te hoge temperatuur van de chipset. Na verloop van tijd kan de LED een gele/oranje tint vertonen.

 

Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 (of 192.168.100.1 indien je bridge mode gebruikt) en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerk status?

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Een continu rode status-LED (:modem_lampje_rood:) duidt op een hardware-probleem, zoals een te hoge temperatuur van de chipset. Na verloop van tijd kan de LED een gele/oranje tint vertonen.

 

Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 (of 192.168.100.1 indien je bridge mode gebruikt) en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerk status?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @gjmoa. Kunnen we je nog helpen? 

Uitgelicht topic