All,
Van Ziggo een nieuwe Modem (Connect Box)ontvangen omdat de Cisco 'oud' was.
Had ik geen problemen mee, soms komt iets EOL.
Nu maak ik gebruik van port forwarding.
In de Cisco kon je van het ene netwerk naar het andere 'springen'.
Stel mijn model heeft 174 als adres, maar ik heb een paar VM's draaien met een ander adres 175.
Hoe kan ik dat instellen op de Connect Box ?
192.168.174.1:9700 -> 192.168.175.200:9701
Binnen de Cisco was het geen probleem.
Binnen de Connect.... weet ik niet hoe dat te doen.
please: help ..... 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat wordt niet ondersteund door de Connect Box, alleen regels van WAN naar LAN zijn mogelijk.
Je zou ofwel de VM's achter een eigen router moeten plaatsen (zodat je op die router NAT en port forwarding kunt doen) of van bijvoorbeeld VMware Workstation gebruikmaken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat wordt niet ondersteund door de Connect Box, alleen regels van WAN naar LAN zijn mogelijk.
Je zou ofwel de VM's achter een eigen router moeten plaatsen (zodat je op die router NAT en port forwarding kunt doen) of van bijvoorbeeld VMware Workstation gebruikmaken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.