OK, duidelijk en het valt nog erg mee dat je niet nog veel meer klachten problemen ervaart.
Als eerste een modem achter een versterker kan problemen ervaren.
Sinds een paar jaar is daarom de standaard aansluiting AOP -> splitter POA-01 B -> 1 uitgang naar het modem en 1 uitgang naar de versterker.
Ziggo kan je daarom een gratis splitter en passende kabel naar je modem sturen.
Dan de open stekker die allerlei signalen op het coax netwerk zet zoals 4G en 5G zoals te zien is in de Post RS Errors in je downstream.
Vervang die door een metalen afgeschermde coax stekker.
Ik vermoed als die zaken in orde zijn, dat je probleem een stuk minder is of zelfs weg.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info