Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
pieterdevlaam wrote:
Be rt Jan F.
Modem staat rechtop met voldoende ruimte eromheen. CV-radiator wel in de buurt, wellicht komt het daardoor, maar dit lijkt me sterk (zeker 30cm ertussen)
ArChie.DVB wrote:
Er is sprake van signaalproblemen (downstream). Iets wat Ziggo verder mag onderzoeken.
Jan F. wrote:
Zijn die signaalproblemen volgens u ook verantwoordelijk voor een uitval en herstart van de modem?
Be rt wrote:
Met welk apparaat maak je verbinding met Wifi. pieterdevlaam
Graag merk, model en systeemsoftware.
pieterdevlaam wrote:
Bedankt!
Helaas kan ik maar 1 beste antwoord kiezen.
Want voor het uitvallen van de Connect Box (het eigenlijke topic), is vervanging AOP, kabel en modem het beste antwoord...
Maar aangezien het omzetten van Stateless naar Stateful de oplossing is voor een probleem waar we al 2 jaar mee zitten, ben ik daar minstens zo blij mee :wink:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.