1
Vraag
2
Reageer en help mee
MarkyM

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connect Box reboot 's avonds met error code: No Ranging Response received - T3 time-out

Van de zomer een nieuwe Connect Box (Arris) aangevraagd om de hoge internet snelheden waar te kunnen maken. De box heeft het 1,5mnd prima gewerkt, maar daarna begonnen de problemen; reboots, soms enkele keren per avond.

Reboot op tijdstip 2018-12-02 18:58:33.00.
De logging geeft (zie hieronder) de volgende error.......lijkt op een echt systeem reboot, met 1970 als computer reset datum.

1970-01-01 00:01:38.00
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:96:13:5b;CMTS-MAC=00:01:5c:77:f6:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-12-02 19:01:04.00

De box heeft de volgende specificaties:
Conform standaard specificaties
: DOCSIS 3.0
Hardware versie
: 10
Software versie
: 9.1.116.605
MAC-adres
: 48:D3:43:96:13:5B
Serienummer Connect Box
: ******
Beschikbaarheid
: 0 days 0h:44m:50s
Netwerk toegang
: Toegang tot internet
v
23 Reacties 23
MarkyM
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MarkyM
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ArChie.DVB

Level 1
  • 1306Posts
  • 19Oplossingen
  • 552Likes

De signaalsterkte van de downstreams is zoals verwacht toegenomen en het modem hoeft zelf minder hard te zenden via de upstreams als gevolg van het verwijderen van de splitter. Ziet er momenteel beter uit. Hopen dat dat na verloop van tijd ook zo blijft. Nog één vraagje: is de ongebruikte versterker uitgang afgesloten met een afsluitweerstand?
MarkyM
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad afgesloten met een weerstand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic