Logde vandaag in op de Connect Box om eens te kijken na de storing (lokaal) vannochtend.
- Alles UPC branded
- IPv6 testsites zeggen dat ik geen IPv6 heb
- IPv6 configuratie sowieso stuk, die ik had zelf bewust en gewild op stateful gezet
- Port forwarding lijst leeg terwijl mijn forwards extern het nog perfect doen
- Compleet stukke statuspagina's. De uptime is al 2 weken, maar heb in de afgelopen 7 dagen nog perfect een IPv6 ping kunnen doen.
- Een menu entry waar ik mijn box in modem-mode kan zetten in plaats van router-mode (de bridge modus?)
Zie screenshots voor wat opheldering ... of eventuele verbazing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen!
heeft u dit topic al gezien?
U zou kunnen proberen om de stekker van de connectbox zo'n 30 seconden uit het stopcontact te halen, soms lijkt dit ook te werken.
Herstart heeft het probleem verholpen. Dank voor de duw in de goede richting.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen!
heeft u dit topic al gezien?
U zou kunnen proberen om de stekker van de connectbox zo'n 30 seconden uit het stopcontact te halen, soms lijkt dit ook te werken.
Die had nog niet gevonden. Dat kan aan mij liggen maar de search is ook niet geweldig. Ik zal dit vanavond eens proberen want met thuiswerken is dat het niet fijn even offline te zijn.
Dat bericht geeft hoop. Alvast bedankt.
Snap ik!
en de searchbar vind inderdaad niet altijd wat je zoekt😊
Laat maar even weten of heeft geholpen...
Herstart heeft het probleem verholpen. Dank voor de duw in de goede richting.
Geen probleem! Fijn dat het heeft gewerkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.