Je IP adres is dynamisch, dus dat kan wisselen bij Ziggo en dan zal eerder iemand in Groningen dit IP adres hebben gehad.
Ik lijk in Oosterhout, Zevenbergen, Klundert, Zevenbergschen Hoek en Standdaarbuiten te wonen en dat is geen van allen de juiste locatie.
Als je zaken wijzigt aan oude spullen, kan er van alles misgaan met de aansluitingen, wat eerst net goed contact maakte, kan dan ineens problemen geven, dat zie je ook vaak met verhuizingen van ICT apparatuur.
Er moet in ieder geval een nieuw Abonnee Overname Punt gemaakt worden door Ziggo, er mogen steeds meer monteurs de weg op.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Maar nu een mogelijke oplossing voor je probleem.
Wat gebeurt er met je internet als je de splitter ertussenuit haalt?
Die is niet nodig als je geen verdere TV aansluiting nodig hebt.