Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Er lijkt erg weinig informatie te zijn over de technische specificaties van de Connectbox Giga.
Ik heb recent mijn netwerk een upgrade gegeven naar 2.5/5/10 gigabit, en was benieuwd of de Connectbox Giga ook al klaar is voor de snelheden > 1 gigabit en dus poorten heeft die 2.5 gigabit of hoger aankunnen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De 4 poorten van de Giganet box kunnen maximaal 1 gigabit aan.
Connectbox Giga | Klantenservice | Ziggo
De 4 poorten van de Giganet box kunnen maximaal 1 gigabit aan.
Connectbox Giga | Klantenservice | Ziggo
Het SmartWifi modem Giga is een Arris TG3492LG-ZG, door te zoeken op TG3492 kun je meer technische specificaties vinden.
Dank beiden, dat is jammer. Benieuwd hoe dat dan gaat als er een (download)snelheidsverhoging voor Giganet komt... Al zie ik liever de uploadsnelheid eerst omhoog gaan. 😁
Er wordt momenteel getest met een nieuwe modemrouter die wel over een 2.5 Gbps-poort beschikt, zie bijvoorbeeld dit artikel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...