Goedendag allemaal;
onlang begaf mijn Horizon v2 het, vlak na het onderhoud van het netwerk.
Ziggo gebeld, wat geprobeerd aan beide kanten maar geen sjoege.
Binnen 3 werkdagen opeens 2 oranje doosjes van Ziggo aan de deur, met de opdruk "snel installeren". Nou dat deed ik dus, en het ging als een zonnetje draaien. De Monteur was blij verrast met de lijnmeting, en hij sneed zowel de binnenkomende kabel als de Coax bij.
Zeer tevreden met de gang van zaken!
Maarrrrr.. de Connect box geeft bij een Self Test geregeld aan dat ie het te warm heeft.
Is dit de kritieke werk temperatuur van 29c aan de mesh kant, en vanaf 30c op de bovenrand?
Situatie:
een witte, staande Connect Box van Compal in de westelijke hoek van de woonkamer.
een Mediabox Next in het TV meubel aan de overkant van de woonkamer.. werkt perfect.
aluminium luxaflex als zonnewering overdag (tot de zon uit het zenith is, en er liefst een koel windje waait.
dubbele beglazing op het Zuiden met kiep/kantel raam voor de frisse lucht.
een setje "weerstation" van Au**** van een bekende supermarkt.
een echte D*** met veel toerentallen en 3 oscillatie mogelijkheden via een bekende webshop die ik voor de circulatie gebruik, en ook voor de box.
Connect Box heeft een eigen kloostertafel, vrije ruimte binnen twee vierkante meter, geen obstakels (zie bijlage).
Ongeveer 11/7 gemeten:
buiten temperatuur: 24c
binnen temperatuur: 28.8c
box temperatuur: 29.0c aan de Mesh, bovenkant 34.9c
gemeten om 19.38, zon is weg
Wie o wie kan me vertellen wat ik over het hoofd zie/beter kan doen?
groeten,
Otto
bijlage: 1
L.S.