Ivm nieuwe werkzaamheden ben ik van plan om unlimited VPN van Kaspersky aan te schaffen. Iemand die mij kan vertellen of VPN goed werkt met het Compal modem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Prutsert ,
In principe zou het gewoon moeten werken, maar we zien ook wel hier dat dat niet altijd het geval is.Ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt en alle andere oorzaken zijn uitgesloten kan een moderator je een ander type modem opsturen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Prutsert ,
In principe zou het gewoon moeten werken, maar we zien ook wel hier dat dat niet altijd het geval is.Ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt en alle andere oorzaken zijn uitgesloten kan een moderator je een ander type modem opsturen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.