1
Vraag
2
Reacties
Henkie

Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Compal gekregen en gelijk problemen

LS ..Ik heb van Ziggo een Compal modem toegestuurd gekregen ter vervanging van mijn oude Cisco Modem.

Aangesloten en de Compal draait nu twee dagen..maar...

Probleem is  enorme drop in  downstream en  wat ik zie zijn heel veel fouten in netwerk history .

Speedtest is hoogste  in multiple tests 16mbps ?? (tegen een upstream vanb 30 mbps ).

abo is 300/30  ....   van toegangspunt gaat er  kabel direct naar ingang splitter en van de splitter weer direct op de  Compal..andere zijde naar TV .

 

 

Zie hieronder de  gegevens speedtest en modemuitlezing:

 

 

20 Reacties 20
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5813Posts
  • 690Oplossingen
  • 2429Likes

Wat fijn @Henkie

 

Top dat de monteur actie heeft ondernomen waardoor jij weer ongestoord kan genieten. Thanks voor de heads-up!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic