1
Vraag
2
Reacties
Z51/Hom_18

Level 4
  • 191Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Compal Broadband Networks Inc CH7465LG in netwerk

Compal Broadband Networks Inc CH7465LG geeft probleem.

Als ik in de modem settings wil dan gaat het niet omdat er al iemand ingelogd is.

Hoort deze Compal Broadband in onze netwerkinfrastructuur te staan?

 

Via Ip van modem/router ziggo kom ik er niet in

Eerder vanochtend lukte dit nog maar opeens niet meer. Wat me opviel is dat ik een aantal adressen van apparaten die ik statisch gemaakt had ook opeens een ander ip hadden gekregen. 

 

Wie kan ons helpen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Dit treed ook op als je niet uitlogd en kort daarop weer wil inloggen. Dat is dan op te lossen door het modem even te herstarten. Dan worden namelijk openstaande sessie gegevens verwijderd.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je nog een andere router in je netwerk?

Bij vreemde dingen, helpt het wel eens om het modem 30 seconden van de stroom te halen.

Z51/Hom_18
Topicstarter
Level 4
  • 191Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hallo Bert, we hebben inderdaad nog een andere router in het netwerk. Deze is ingesteld als AP.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Vreemd fenomeen, heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Dit treed ook op als je niet uitlogd en kort daarop weer wil inloggen. Dat is dan op te lossen door het modem even te herstarten. Dan worden namelijk openstaande sessie gegevens verwijderd.

Z51/Hom_18
Topicstarter
Level 4
  • 191Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hartelijk dank. Herstart heeft het inderdaad opgelost. Wel rest me nog een vraag. Meeste apparaten hebben we een static lease gegeven en krijgen zelfde ip adres. 

Toch zien we steeds vaker dat er 2 adressen in de router modem verbonden staan voor zelfde ip 4 adres. B.v. locaal eindigend op 10 en 30 terwijl we dan 30 statisch gemaakt hebben.

Zelfde Mac adres hebben ze dan ook.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dat fenomeen ken ik niet, mogelijk komt er iemand langs die je hier mee op weg kan helpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic