1
Vraag
2
Reacties
!!Hoopofloos/10

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Community account en waarom eigenlijk aangemaakt

Wil account communisy verwijderen !,

Had het vandaag aangemaakt .

Dacht misschien via deze weg uitleg te krijgen van Ziggo( kan dus niet bellen met hen),over dat ik met heel lang gebruikt e-mail adres geen mail meer kan versturen en ontvangen.

Verschillende dingen geprobeerd ( ben een leek op dat gebied)

Heb toen mail account verwijderd met idee opnieuw in te stellen ,maar pakt ( of ik weet juiste ) wachtwoord niet meer .

Dus dacht makkelijk gewoon nieuw wachtwoord aanmaken .

Werd alleen maar  onduidelijker waar dat te doen.

Het mooie stappen plan van ziggo ,dat je uiteindelijk via mijn ziggo / producten/ scroll naar beneden zie daar je mailaccount en pas daar je wacht woord  aan .

Staat t daar dus  niet. Alleen maak nieuw e-mail etc.( heb ik maar gedaan )

kon daar alleen ...@ziggo.nl.

mijn e-mail.......@chello.nl

....en ik wil alleen maar één nieuw wachtwoord voor deze al heel lang gebruikte e-mailadres !

.....@chello.nl

 

 

 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
!!Hoopofloos/10
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ben I.d.d héél goed geholpen door Paul .

Zover ik kan beoordelen doet mijn ( oude) e-mail account het weer.

Net alle stappen toegepast etc.....en ja hoor ....post komt weer binnen ...Super Paul!

....en ja Willem-A1....mijn account blijft staan......TOP....ben er blij mee!👍👌😄

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@!!Hoopofloos/10 Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Fijn om te lezen dat je blij bent met de geboden hulp. En we zijn blij dat het allemaal weer werkt. 
Voor jou ook hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2022! 

Bekijk in context

19 Reacties 19
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Ziggo medewerkers kunnen dieper in de systemen één en ander aanpassen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

!!Hoopofloos/10
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Je krijgt dus geen medewerker van Ziggo voor ,e-mail account instelling of het niet ontvangen in en uitgaande post of om een  nieuw wachtwoord aan te maken aan de lijn .

Moet via stappen plan etc.

Heb ook  nog gebeld en geprobeerd via andere afdeling van ziggo info erover te krijgen

Zegt ,zet u even in de wacht  ( niet dus) verbreken de verbinding.

 

 

 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Misschien kun je nog eens stap voor stap uitleggen wat je probleem is, want Ziggo kan wel onduidelijk zijn, maar je tekst gaat ook alle kanten op. Misschien dat we je zo kunnen helpen. 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Ik snap het wel, al is het inderdaad erg onduidelijk omschreven. Ziggo geeft per telefoon geen uitleg of info over mail. Dan wordt na een kort berichtje inderdaad de verbinding verbroken. Is knap klo... want laatst kon ik dus ook geen storing melden van de webmail. 

Maar waarom @!!Hoopofloos/10 dan zijn account weer wil laten verwijderen snap ik dan weer niet, want hier kan deze juist de hulp krijgen die hij wil...

Dus @!!Hoopofloos/10 wacht het gewoon even af! @Paul van Ziggo. of een andere moderator kan je wellicht prima verder helpen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@!!Hoopofloos/10 Morgen komt een Ziggo medewerker hier langs in dit topic om te kijken wat er moet gebeuren om alles in orde te krijgen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @!!Hoopofloos/10 en een warm welkom op de Community, 

Goed dat je even aan de bel trekt via dit forum! Als ik je vraag goed begrepen heb wil je de wachtwoord van je e-mailaccounts (en aliassen) aanpassen. Om het wachtwoord van je e-mailaccount aan te passen dien je in te loggen met het Mijn Ziggo account wat je hebt aangemaakt. Vervolgensdoorloop je de stappen op deze pagina om de wachtwoorden van de betreffende e-mailaccounts aan te passen. Kom je niet in Mijn Ziggo of weet je het wachtwoord niet meer? Dan staat hier uitgelegd hoe je het Mijn Ziggo opnieuw in kunt stellen. 
Mij is op dit moment alleen niet duidelijk waarom je het Community account wilt verwijderen? Is dit vanwege de koppeling, die per abuis gemaakt is met Mijn Ziggo?

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dank @Paul !

!!Hoopofloos/10
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Hi,Paul

DJW voor reactie 

Inloggen in mijn Ziggo is géén probleem!

Wel is het een probleem dat ik géén nieuw wacht woord aan kan maken voor mijn al jaren lang gebruikte e-mail account.(.....chello.nl)

Kon er géén mail meer mee versturen en ontvangen.

En met het het stappen plan van Ziggo

1. eerst inloggen in mijn Ziggo ( géén probleem)

2. scroll onder tabblad Internet ,naar beneden en vind daar je e-mail account(s) ,
Beheer  en wijzig wachtwoord .

Dit staat er bij mij NIET!!

Wel staat er de keuze

om een Nieuw e-mail account aan te maken ( .......@ziggo nl)

 

Hoe kan ik nu aan een nieuw wachtwoord komen voor mijn oude e-mail account  

.......@chello.nl.

Zodat alles weer binnen komt en ik ermee kan versturen?

 

 

 

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@!!Hoopofloos/10 Als ik het goed begrijp zie je het @chello.nl (alias) niet staan bij de optie "E-mail Beheren" in Mijn Ziggo. Zie je het account ook niet staan als alias onder het bestaande @Ziggo.nl hoofdaccount?
Even ter illustratie;  als ik in mijn eigen account inlog krijg ik onderstaande te zien. Dit is bij jou dus niet het geval? Als je de mailacocunts /aliassen niet ziet, dan kan ik een interne bon aanmaken om dit probleem in jouw Mijn Ziggo account te herstellen. Laat maar weten of dit het geval is.

!!Hoopofloos/10
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

I.d.d Dat wat jij ziet zie ik niet .


Ter info nog even omdat ik dus niets kon ontvangen of versturen .

Heb ik het e-mail account van iPad verwijdert met het idee dan voeg ik hem opnieuw toe 

Lukte dus niet 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@!!!Hoopofloos/10 Dankjewel voor de extra toelichting. Kun je mij via een privebericht laten weten om welke e-mailaccounts/aliassen het gaat? Dan zorg ik ervoor dat mijn collega's de weergave van de betreffende mailaccountsin Mijn Ziggo voor je herstellen. 
Je stuurt mij een privebericht door bovenop deze pagina op "Berichten" te klikken. Klik daarna op het oranje-witte kladblok symbool om een bericht op te stellen. Bij "Verzenden naar" vul je vervolgens mijn naam in zodat het bericht direct bij mij aankomt. Stel het bericht verder op met de gevraagde gegevens, dan kan ik voor je aan de slag.

!!Hoopofloos/10
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Foutje zie dit wel staan ééntje.....@ ziggo.nl ( deze heb ik gister maar nieuw aangemaakt,daar nieuw wachtwoord aanmaken voor ...@chello.nl niet te vinden was.)

maar de ...@chello.nl zie en zag ik dus niet en heb ik wel nodig

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@!!Hoopofloos/10 Bedankt voor de gevraagde gegevens per privebericht! Ik heb het probleem even aangekaart bij mijn collega's van IT. Zij nemen het Mijn Ziggo account en de e-mailaccount/aliassen even onder de loep. Op op rond 16 december zal een van de collega's contact met je opnemen met uitsluitsel. Laat je weten of het gelukt is?

Op het moment dat het account hersteld is, kun je via Mijn Ziggo het wachtwoord voor de alias/e-mailaccount weer naar eigen inzicht aanpassen. 

!!Hoopofloos/10
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Top,👌 laat het je weten

Hoop dat het lukt🙏....en nogmaals dank zover👍

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@!!Hoopofloos/10 Inmiddels heeft mijn collega van IT contact met je gehad. Omdat er nog een en ander onduidelijk was heb ik je zojuist even gebeld om een en ander op te helderen.De e-mail alias @chello.nl die hangt onder het hoofdaccount xxx@upcmail.nl zijn door mijn collega voor je hersteld. Het enige wat je nog hoeft te doen is het wachtwoord van het @upcmailadres.nl in MijnZiggo wijzigen. Hier staat beschreven hoe je dat doet. 

Zodra je het wachtwoord hebt aangepast kun je het e-mailaccount instellen in je e-mailprogramma (App) zoals bij jou op de iPad (mail app).Hier staat stapgewijs uitgelegd hoe je dit precies doet. 

Hieronder heb ik voor je in het kort samengevat wat de precieze stappen zijn:
1. Het wachtwoord wijzigen van het @upcmail.nl account in Mijn Ziggo

2. Stel daarna het e-mailaccount in i.c.m het e-mailprogramma wat je gebruikt. In jouw geval Apple Mail op de iPad. 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Klasse @Paul 

fijn dat je het zo adequaat oppakt en dat je op deze manier toch nog kan helpen. 

@!!Hoopofloos/10 zo zie je maar, je hebt je topic absoluut niet voor niets aangemaakt. Ik zou, als ik jou was, het account ook gewoon intact laten, want heb je nog eens iets, weet je waar je moet zijn. 

!!Hoopofloos/10
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ben I.d.d héél goed geholpen door Paul .

Zover ik kan beoordelen doet mijn ( oude) e-mail account het weer.

Net alle stappen toegepast etc.....en ja hoor ....post komt weer binnen ...Super Paul!

....en ja Willem-A1....mijn account blijft staan......TOP....ben er blij mee!👍👌😄

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Nou, kijk eens aan. Ook weer opgelost. Je kan weer met een gerust hart gaan slapen @!!Hoopofloos/10 

Topicnaam dan maar iets wijzigen @Paul ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@!!Hoopofloos/10 Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Fijn om te lezen dat je blij bent met de geboden hulp. En we zijn blij dat het allemaal weer werkt. 
Voor jou ook hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2022! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic