Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
hamerman1
Level 1

Coax versterker vraag

Hallo ik heb een versterker thuis alleen nou past de splitter niet op de hoofd aansluiting met de versterker er aan en het internet werkt niet op de versterker zonder de splitter is hier een oplosing voor dat het wel werkt

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hamerman1
Level 1
Topicstarter
hallo ik wou de poa-01-b spitter er op zetten omdat het internet niet werkte via de hirschnmann versterker maar er bleek een breuk in de kabel te zitten

bedankt voor het meedenken en jullie hulp

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
ArChie.DVB
Level 1
In principe is die Hirschmann versterker tevens een splitter. Is er een reden waarom je ook nog die POA-01-B splitter wilt plaatsen?

Maak eens schermprints van de upstream, downstream en netwerk historie pagina's van het modem bij gebruik van de versterker. Verwijder vervolgens even de versterker, sluit het modem via de splitter aan en maak nogmaals de schermprints van de upstream, downstream en netwerk historie pagina's van het modem. Plaats die schermprints in het topic zodat we een goed advies kunnen geven.

Geef ook aan waar het modem en de TV zich bevinden. Is dat in de buurt van het AOP zoals getoond op de foto of staan die ergens anders?
0 Kudos
DennyW
Level 17
Bij deze versterker is slechts een uitgang retour geschikt. Dit is een minder voor de hand liggende oplossing in combinatie met een Ziggo-abonnement.

Je zou wel met een kort antenne-kabeltje (een kant mannetje en ander kant vrouwtje) de splitter en versterker kunnen verbinden en de splitter op het AOP (de Ziggo wandcontactdoos) kunnen steken.

De grotere Hirschmann versterker (HMV 41) heeft meer uitgangen. Bedenk wel dat men daarnaast ook vaak de extra aansluit-set nodig heeft.
0 Kudos
hamerman1
Level 1
Topicstarter
hallo ik wou de poa-01-b spitter er op zetten omdat het internet niet werkte via de hirschnmann versterker maar er bleek een breuk in de kabel te zitten

bedankt voor het meedenken en jullie hulp
0 Kudos
Ga naar reactie