Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
zwingli wrote:
Ja de booster via stopcontact van ziggo.Is het mogelijk dat ik een coax naar utp kabel aansluit op de verdeler sq601(aansluitpunt data), die in mijn contactdoos zit in de woonkamer? En heb ik dan ook een internetverbinding?
zie ook foto van de verdeler.
Ronihd wrote:
Voor iedereen begint..........je bent als klant vrij in mijn optiek om het modem te plaatsen waar je wilt , de meterkast is geen moet !! is alleen maar bedoelt om ze kort mogelijke coax kabel tussen de aop en het modem te hebben.
efok wrote:Ronihd wrote:Dat advies is er niet voor niks, omdat eventuele tussenliggende versterkers, lange kabels, een 2e aansluitpunt wel degelijk invloed op het signaal kunnen hebben. De SQ601 heeft bijvoorbeeld een demping van 4dB.
Voor iedereen begint..........je bent als klant vrij in mijn optiek om het modem te plaatsen waar je wilt , de meterkast is geen moet !! is alleen maar bedoelt om ze kort mogelijke coax kabel tussen de aop en het modem te hebben.
Ik zeg niet dat het niet kan, je kunt het proberen hier je modem aan te hangen, maar het kan wel problemen geven. Ik zou gewoon een UTP naar de woonkamer trekken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.