1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nadinev

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Co-op gamen PS4 werkt niet

Dag,

Ik heb al een tijd problemen met online gamen maar meestal na rebooten werkt het wel. Maar de laatste dagen lukt hier niet meer.

Ik heb het idee dat het aan mijn upload snelheid van de ps4 ligt. Deze blijft meestal hangen bij 2mbps. Ik kan wel in de party chat maar online gamen werkt niet.

Ik heb op de laptop gewoon 200/ 20 mbps.

Iiemand ideeën wat ik kan doen?
3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi Nadinev welkom op onze Community.

Speelt het probleem nog steeds? Bij sommige spellen is het nodig dat poorten handmatig geforward worden om online te kunnen gamen. Je kan dit in je modem of router instellen. Welke poorten dat zijn hangt af vaak van het spel. Zoek daar eens specifiek naar op onze Community. Mocht het niet lekker gaan dan horen we hier graag wat meer details 🙂

Een spelconsole werkt altijd wat vlotter wanneer deze bedraad is aangesloten, die tip wil ik je meegeven.
Nadinev
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Anne,

Gister deed hij het weer. Dus ik laat het er nu even bij. Maar is het normaal dat als ik bedraad speel dat mijn down en upload veel fluctueert?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Nadinev wrote:
Hoi Anne,

Gister deed hij het weer. Dus ik laat het er nu even bij. Maar is het normaal dat als ik bedraad speel dat mijn down en upload veel fluctueert?


De snelheid meting in de PS4 fluctueert inderdaad, de bottleneck is de server van PSN. Als je goed kan gamen is de snelheid altijd voldoende 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic