Pietervs

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cisco epc3928 geen IPv6 in bridge modus?

Hoi,

 

ik heb een Cisco epc3928 modem die in bridge modus staat. 
Nu merk ik dat ik (nog?) geen IPv6 adres krijg.

 

Natuurlijk heb ik zowel de modem als de eigen router die er achter staat al gereset (stekker 15 seconden eruit gehaald) maar dat heeft helaas niet mogen helpen.

Ligt dit aan het modem of rolt Ziggo IPv6 gefaseerd uit?

 

M.vr.gr.,

 

Pieter

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Dit modem ondrsteunt het niet. Je kunt vragen om een ander modem

Bekijk in context

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemiddag @Pietervs , ik zie dat je inmiddels op advies van @efok contact hebt gehad met onze helpdesk.

 

Mijn collega heeft een nieuw modem naar je toegezonden. Binnen een paar dagen ontvang je deze per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Hou er rekening mee dat je modem ongeveer een half uur nodig heeft om zichzelf te installeren. In deze korte periode heb je dan even geen internet.

Je huidige modem hoef ik niet terug. Deze mag je inleveren bij de milieustraat van je gemeente.

Mocht je vragen hebben over je nieuwe modem, laat het ons gerust weten 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Dit modem ondrsteunt het niet. Je kunt vragen om een ander modem

Pietervs
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik was daar al een beetje bang voor.

 

Dank voor je reactie, ik zal de klantenservice vragen een nieuw modem te sturen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemiddag @Pietervs , ik zie dat je inmiddels op advies van @efok contact hebt gehad met onze helpdesk.

 

Mijn collega heeft een nieuw modem naar je toegezonden. Binnen een paar dagen ontvang je deze per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Hou er rekening mee dat je modem ongeveer een half uur nodig heeft om zichzelf te installeren. In deze korte periode heb je dan even geen internet.

Je huidige modem hoef ik niet terug. Deze mag je inleveren bij de milieustraat van je gemeente.

Mocht je vragen hebben over je nieuwe modem, laat het ons gerust weten 🙂 

Pietervs
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het bericht Meindert.

 

ik wacht het nieuwe modem rustig af. 🙂

Pietervs
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Meindert,

 

Het modem is dinsdag binnengekomen.

Aangezien er vanmorgen werkzaamheden waren aan de elektra in mijn huis heb ik hem eind van de middag geïnstalleerd.

Wat opviel/tegenviel was hoe lang het duurde voordat het modem volledig werkte. Ik had op een gegeven ogenblik de helpdesk nog even gebeld maar op dat moment begon alles te werken.

 

Een speedtest met mijn oude modem leverde vanmiddag nog een downloadsnelheid van 248 Mb op, nu met de nieuwe zit ik op 305 Mb, maar dat kan natuurlijk ook aan het tijdstip liggen. 🙂

 

IPv6 werkt nu ook.

 

Nog bedankt voor de hulp.

Kristiesies

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik ben in het bezit van een Cisco 3928 modem (in bridge mode), maar krijg mijn ASUS RT-AC87u niet ingesteld op IPv6. Kan ik een andere modem krijgen?

 

Alvast bedankt.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Kristiesies, helemaal goed dat je ons hier hebt gevonden om dit aan te pakken. Ik heb zojuist een nieuw modem voor je besteld. Deze komt zo snel mogelijk je kant op. 

Mocht je na het ontvangst nog vragen hebben, dan weet je de Community hier te vinden 😉

Uitgelicht topic