Via kabel valt internet vaak uit en maak slechte verbinding met WiFi. Sinds een paar dagen krijg een melding op de telefoon dan deze WiFi netwerk is niet meer beveiligd. Heb het opgezocht maar blijkt niet meer mogelijk op modem te updaten . Wat te doen om WiFi te kunnen beveiligen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Leuk je op de Ziggo Community te mogen verwelkomen @Art89! Ik begrijp dat je zowel bekabeld als draadloos per wifi niet beschikt over een goede en stabiele verbinding en dat is natuurlijk erg jammer. Zo haal je niet het maximale uit je abonnement!
In het systeem zie ik dat je al contact hebt gehad met onze helpdesk en dat er zowel een nieuw modem als nieuwe aansluitmaterialen voor je zijn besteld. Ik hoop dat je snel alles in huis hebt en dat het aansluiten en installeren lukt. Natuurlijk hoop ik ook dat je problemen hiermee worden opgelost. Houd je ons op de hoogte hier? We zijn erg benieuwd 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo ruilt deze oude modems om voor een nieuw modem waar je 2,4 en 5 GHz tegelijk kunt gebruiken.
Een Ziggo moderator kan een een nieuwe toesturen met nieuwe aansluitmaterialen die mogelijk ook verouderd zijn.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dan kunnen gelijk de nieuwe passende aansluitmaterialen meegestuurd worden en kan er gekeken worden of de 1e plaats waar Ziggo je huis binnenkomt ook vervangen moet worden.
Mocht dit nodig zijn, dan komt een Ziggo monteur dit gratis uitvoeren.
Leuk je op de Ziggo Community te mogen verwelkomen @Art89! Ik begrijp dat je zowel bekabeld als draadloos per wifi niet beschikt over een goede en stabiele verbinding en dat is natuurlijk erg jammer. Zo haal je niet het maximale uit je abonnement!
In het systeem zie ik dat je al contact hebt gehad met onze helpdesk en dat er zowel een nieuw modem als nieuwe aansluitmaterialen voor je zijn besteld. Ik hoop dat je snel alles in huis hebt en dat het aansluiten en installeren lukt. Natuurlijk hoop ik ook dat je problemen hiermee worden opgelost. Houd je ons op de hoogte hier? We zijn erg benieuwd 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.