1
Vraag
2
Reacties
InekeP

Gedreven Raadgever
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Cisco EPC3925

Wij hebben sinds ong. 2010 een Cisco EPC3925 wifi-modem. Sinds enkele weken is er na het opstarten van de pc telkens geen verbinding met internet (via UTP-kabel verbinding). Na het resetten van het modem is de verbinding wel hersteld maar de volgende keer pc-opstarten is de internetverbinding weer weg.

De vaste telefoon heeft ook regelmatig geen verbinding, dit is al zo sinds 1 a 2 jaar.

Is ons modem misschien aan vervanging toe?

 

3 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 337Oplossingen
  • 530Likes

Goedemiddag @InekeP! Van harte welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden!

Na ruim 10 jaar trouwe dienst lijkt het me een goed idee de Cisco te vervangen, zeker nu je al enige tijd problemen ervaart met zowel je internet als telefonie. Een vervangend modem komt je kant zo snel als mogelijk op. Per mail ontvang je een Track & Trace code zodra het modem bij PostNL ligt ter verzending. 

 

Houd je ons op de hoogte hier en laat je weten of het nieuwe modem je probleem oplost? Een mooie dag verder! 

Bekijk in context

InekeP
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk dank, fijn dat we een nieuw modem krijgen!

Zeker, ik zal even laten weten of het probleem bij ons hiermee is opgelost.

Bekijk in context

InekeP
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hallo moderator,

 

Met de nieuwe SmartWifi modem zijn de problemen met internet en telefonie opgelost. Hartelijk dank voor de snelle- en adequate service!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13535Likes

Haal in ieder geval het witte UPC kapje van de splitter af, door een ontwerpfout kan die problemen veroorzaken.

 

Bert_0-1650365462211.png

 

 

Een Ziggo moderator kan je een nieuw modem toesturen die ook tegelijkertijd wifi op de 2,4 en 5 GHz kan verwerken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 337Oplossingen
  • 530Likes

Goedemiddag @InekeP! Van harte welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden!

Na ruim 10 jaar trouwe dienst lijkt het me een goed idee de Cisco te vervangen, zeker nu je al enige tijd problemen ervaart met zowel je internet als telefonie. Een vervangend modem komt je kant zo snel als mogelijk op. Per mail ontvang je een Track & Trace code zodra het modem bij PostNL ligt ter verzending. 

 

Houd je ons op de hoogte hier en laat je weten of het nieuwe modem je probleem oplost? Een mooie dag verder! 

InekeP
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk dank, fijn dat we een nieuw modem krijgen!

Zeker, ik zal even laten weten of het probleem bij ons hiermee is opgelost.

InekeP
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hallo moderator,

 

Met de nieuwe SmartWifi modem zijn de problemen met internet en telefonie opgelost. Hartelijk dank voor de snelle- en adequate service!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Hartstikke fijn om te vernemen @InekeP

En top dat je het met ons deelt 🙂 Maak er nog een mooie zondag van!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic