erosink
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cisco EPC3925

Goedemorgen.
Mijn modem CISCO EPC3925 werkt niet meer goed, moet hem regelmatig opnieuw opstarten en de wifi valt soms weg.
Kan deze worden vervangen?
m.v.g Egbert.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1456Posts
  • 133Oplossingen
  • 212Likes

Hi @erosink! Een warm welkom op de Ziggo Community!
Wat jammer dat je internet verbinding niet goed meer werkt 😞 Goed dat je ons hier even een berichtje stuurt. Ik heb je een nieuw modem toegestuurd. Deze komt binnen 3 tot 5 werkdagen bij je binnen. PostNL stuurt een track en trace code, zodat je het pakketje kunt volgen. 

Het signaal van je modem heb ik ook uitgelezen, dit ziet er goed uit! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 5033Posts
  • 274Oplossingen
  • 1669Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuwe modemrouter (Connect Box) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Ter controle van installatie en signaal, om ervoor te zorgen dat het nieuwe modem straks goed werkt:

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1456Posts
  • 133Oplossingen
  • 212Likes

Hi @erosink! Een warm welkom op de Ziggo Community!
Wat jammer dat je internet verbinding niet goed meer werkt 😞 Goed dat je ons hier even een berichtje stuurt. Ik heb je een nieuw modem toegestuurd. Deze komt binnen 3 tot 5 werkdagen bij je binnen. PostNL stuurt een track en trace code, zodat je het pakketje kunt volgen. 

Het signaal van je modem heb ik ook uitgelezen, dit ziet er goed uit! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic