1
Vraag
2
Reageer en help mee
PvDongel

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cisco EPC3925 modem

Goedenavond,

 

Ik zit met het volgende probleem; Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Nu moet ik deze al regelmatig resetten omdat de wifi hapert. Tevens haal ik nu met de nieuwe snelheden draadloos maar net aan 30 mbs. Zelfs al ik naast de modem sta. Bedraad haal ik met gemak 75 mbs of hoger. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Snap dat het draadloos wat minder is dan bedraad. Tevens begrijp ik dat dit inmiddels een redelijk verouderd modem is. Is hier een oplossing voor? Ik begrijp dat Ziggo deze kan omruilen voor de connectbox. Ik hoor het graag.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Deze wordt per direct omgeruild door Ziggo voor een modem waar je 2,4 en 5 GHz tegelijk kunt gebruiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

PvDongel
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie. Wacht het even af totdat een medewerker reageert.

 

Met vriendelijke groet.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @PvDongel

Daar was ik al! Alleen zie ik dat mijn hulp inmiddels al overbodig is 😉 Na aanleiding van telefonisch contact dat je hebt gezocht met mijn collega's is er inmiddels al een nieuw modem voor je besteld en deze zal komende week bij je worden bezorgd. Dat maakt mijn hulp hier verder overbodig.
Desalniettemin, wens ik je nog veel plezier toe met het nieuwe modem en een fijne dag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic