jvr10401061977
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cisco EPC3925 modem omruilen voor een nieuwer modem

Ik heb nog een oude modem Cisco EPC3925 staan. Kan deze worden omgeruild voor een frisser model? 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5139Posts
  • 517Oplossingen
  • 1760Likes

Hi @jvr10401061977, welkom op de Ziggo Community!

Dat kan zeker! Ik heb je zojuist een nieuw modem toegestuurd. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis 🙂 De huidige Cisco mag daarna naar de milieustraat.

Je signaal ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar mocht je ook graag je huidige installatie onder de loep willen nemen, dan kun je altijd even een foto sturen zoals @tobiastheebe vraagt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 4497Posts
  • 235Oplossingen
  • 1476Likes

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo, komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic) kan kosteloos een nieuw modem (Connect Box) toesturen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld.

Vermoedelijk is de coaxinstallatie ook (gedeeltelijk) aan een upgrade toe:

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5139Posts
  • 517Oplossingen
  • 1760Likes

Hi @jvr10401061977, welkom op de Ziggo Community!

Dat kan zeker! Ik heb je zojuist een nieuw modem toegestuurd. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis 🙂 De huidige Cisco mag daarna naar de milieustraat.

Je signaal ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar mocht je ook graag je huidige installatie onder de loep willen nemen, dan kun je altijd even een foto sturen zoals @tobiastheebe vraagt.

Bekijk in context

Uitgelicht topic