WJSIJP

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cisco EPC 3925 vaak resetten.

Goedemiddag @Ziggo

Ik heb nu al meer dan 10 jaar een CISCO 3925 modem van jullie, maar moet deze steeds vaker resetten. Tegenwoordig soms 5 keer per dag wat niet handig is ivm met thuiswerken. Zou het ook mogelijk zijn om deze te vervangen?

Mvg.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @WJSIJP

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community. Welkom!

Het resetten van je modem hoort zeker geen dagelijkse bezigheid te zijn. Ik ben in ieder geval blij dat je even aan de bel trekt, want een stabiele verbinding is in deze periode belangrijker dan ooit. Jouw Cisco EPC 3925 is inderdaad al een ouder type modem en voorziet je ook al 10 jaren van trouwe dienst. Het is dan ook geen overbodige luxe om deze te vervangen.

Ik heb het modem dan ook gelijk voor je omgeruild voor een nieuwer en jonger exemplaar. Post NL bezorgd binnen enkele dagen jouw nieuwe Connectbox. Het huidige modem mag je afgeven bij de milieustraat. 

@tobiastheebe en @Bert geven het al aan. Ook de aansluiting kan een update gebruiken. Ik ben ook direct zo vrij geweest om een POA-01 splitter voor je aan te vragen een nieuwe coax-kabel voor het modem. Zo slaan we gelijk 2 vliegen in 1 klap. Het wordt allemaal afzonderlijk van elkaar geleverd, dus schrik niet als je meerdere pakketjes ontvangt 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Als je met de helpdesk belt 0900-1884 of 1200 van je vaste Ziggo telefoonlijn kan je om een nieuw modem vragen en er zal er dan ook een gestuurd worden zonder probleem 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15503Likes

Zo te zien gebruik je ook een oude splitter (SQ601/UMU-1006/UMU-01) die aan vervanging toe is.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@WJSIJP Vraag gelijk even een nieuwe splitter met een nieuwe kabel naar je modem.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @WJSIJP

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community. Welkom!

Het resetten van je modem hoort zeker geen dagelijkse bezigheid te zijn. Ik ben in ieder geval blij dat je even aan de bel trekt, want een stabiele verbinding is in deze periode belangrijker dan ooit. Jouw Cisco EPC 3925 is inderdaad al een ouder type modem en voorziet je ook al 10 jaren van trouwe dienst. Het is dan ook geen overbodige luxe om deze te vervangen.

Ik heb het modem dan ook gelijk voor je omgeruild voor een nieuwer en jonger exemplaar. Post NL bezorgd binnen enkele dagen jouw nieuwe Connectbox. Het huidige modem mag je afgeven bij de milieustraat. 

@tobiastheebe en @Bert geven het al aan. Ook de aansluiting kan een update gebruiken. Ik ben ook direct zo vrij geweest om een POA-01 splitter voor je aan te vragen een nieuwe coax-kabel voor het modem. Zo slaan we gelijk 2 vliegen in 1 klap. Het wordt allemaal afzonderlijk van elkaar geleverd, dus schrik niet als je meerdere pakketjes ontvangt 🙂

WJSIJP
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt allemaal voor het meedenken de informatie en het toesturen van een nieuwe modem. Hopelijk is het hiermee opgelost. Mvg.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ontzettend graag gedaan @WJSIJP. Wil je ons een update geven zodra je alles hebt ontvangen en aangesloten? 🙂

WJSIJP
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles aangesloten en het werkt weer perfect! 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15503Likes

Fijn om te lezen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geweldig om te horen @WJSIJP. Veel internetplezier! Mochten we in de toekomst wat voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden 🙂

Uitgelicht topic