Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik wil gaan streamen via de chromecast wordt er telkens uitgegooid
@smustertvantil iets meer info zou welkom zijn, hoe duidelijker de vraag hoe sneller het antwoord komt.😀
Ik breng de verbinding tussen de IPad en chromecast tot stand dit gaat goed maar op het moment dat ik bv mijn Netflix wil verbinden en een film wil streamen hapert het om de minuut of komt de verbinding niet eens tot stand
@smustertvantil gebeurt dat alleen bij Netflix of ook bij andere App's? En dan nog een vraag: hoe staat het met de wifi-ontvangst op de plek waar je wil casten?
Nee ook bij andere app zoals bv Pathé thuis
Wifi ontvangst is goed
Dat is natuurlijk erg vervelend probleem wanneer je iets aan het streamen bent, @smustertvantil. Ervaar je dit probleem ook wanneer je op de Ipad gebruikt maakt van bijvoorbeeld Netflix?
Dag @smustertvantil je schrijft dat je wifi goed is. Maar als ik je verhaal lees gaat er toch iets niet helemaal lekker. Er zijn een paar redelijk simpele dingen die je zou kunnen doen om eventuele problemen uit tesluiten:
• Op de iPad een speedtest doen.
• Vertellen welk modem je hebt, maar dat zou @Krista eventueel ook kunnen doen én hoe die is aangesloten
• Een foto maken van het eerste punt waar de aansluiting (AOP) van Ziggo je/jullie woning binnenkomt
speedtest gaat supersnel en goed
Nee dan is het geen enkel probleem
Dag @smustertvantil bedankt voor de foto. Alleen kan ik uit de foto niet opmaken of dit echt de eerste aansluiting in je woning is.
Is de Connect Box ook op dit punt aangesloten of zit die in de meterkast? Sorry voor de overlast, maar als de ConnectBox in de meterkast zit dan zou ik ook daar ook wel graag een foto van willen zien.
De connectbox is daar ook aangesloten niet in de meterkast
Goedemorgen @smustertvantil
Als er een aansluiting zit in de meterkast, is dat vaak de hoofdaansluiting. Hoe gaat het met de verbinding als je het in de meterkast aansluit?
@Jamyla blijkbaar werkt je @ niet om @smustertvantil te attenderen om dit topic.
@Jamyla Er zit geen aansluiting in de meter kast.
Check, @smustertvantil. Er zit ook geen groene kabel in de meterkast die doorloopt naar de aansluiting die we in de foto zien? De reden dat we erover doorvragen is omdat we op de foto een wandcontactdoos zien, die meestal een tweede aansluitpunt betreft.
nee die is er niet@marije
@smustertvantil ik zie dat je internet en tv van ons afneemt. Op de foto is maar 1 kabel aangesloten. Waar is je tv op aangesloten?
Kun je je modem eens van de stroom halen, coaxkabel loskoppelen en na 5 minuten weer aansluiten? Hoe gaat het dan?
@smustertvantil Is het gelukt om met behulp van de tips van mijn collega's @Maud & @Marije het probleem op te lossen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...