1
Vraag
2
Reageer en help mee
smustertvantil

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chromecast en streamen

Als ik wil gaan streamen via de chromecast wordt er telkens uitgegooid 

 

19 Reacties 19
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@smustertvantil iets meer info zou welkom zijn, hoe duidelijker de vraag hoe sneller het antwoord komt.😀

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik breng de verbinding tussen de IPad en chromecast tot stand dit gaat goed maar op het moment dat ik bv mijn Netflix wil verbinden en een film wil streamen hapert het om de minuut of komt de verbinding niet eens tot stand

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@smustertvantil gebeurt dat alleen bij Netflix of ook bij andere App's? En dan nog een vraag: hoe staat het met de wifi-ontvangst op de plek waar je wil casten?

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee ook bij andere app zoals bv Pathé thuis

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi ontvangst is goed

 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Dat is natuurlijk erg vervelend probleem wanneer je iets aan het streamen bent, @smustertvantil. Ervaar je dit probleem ook wanneer je op de Ipad gebruikt maakt van bijvoorbeeld Netflix? 
 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @smustertvantil je schrijft dat je wifi goed is. Maar als ik je verhaal lees gaat er toch iets niet helemaal lekker. Er zijn een paar redelijk simpele dingen die je zou kunnen doen om eventuele problemen uit tesluiten:

• Op de iPad een speedtest doen.

• Vertellen welk modem je hebt, maar dat zou @Krista eventueel ook kunnen doen én hoe die is aangesloten 

• Een foto maken van het eerste punt waar de aansluiting (AOP) van Ziggo je/jullie woning binnenkomt

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem is Connect box

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

speedtest gaat supersnel en goed

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dan is het geen enkel probleem

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @smustertvantil bedankt voor de foto. Alleen kan ik uit de foto niet opmaken of dit echt de eerste aansluiting in je woning is.
Is de Connect Box ook op dit punt aangesloten of zit die in de meterkast? Sorry voor de overlast, maar als de ConnectBox in de meterkast zit dan zou ik ook daar ook wel graag een foto van willen zien.

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De connectbox is daar ook aangesloten  niet in de meterkast

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @smustertvantil

 

Als er een aansluiting zit in de meterkast, is dat vaak de hoofdaansluiting. Hoe gaat het met de verbinding als je het in de meterkast aansluit?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Jamyla blijkbaar werkt je @ niet om @smustertvantil te attenderen om dit topic.

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jamyla Er zit geen aansluiting in de meter kast.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Check, @smustertvantil. Er zit ook geen groene kabel in de meterkast die doorloopt naar de aansluiting die we in de foto zien? De reden dat we erover doorvragen is omdat we op de foto een wandcontactdoos zien, die meestal een tweede aansluitpunt betreft. 

 

 

smustertvantil
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee die is er niet@marije

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@smustertvantil ik zie dat je internet en tv van ons afneemt. Op de foto is maar 1 kabel aangesloten. Waar is je tv op aangesloten? 

Kun je je modem eens van de stroom halen, coaxkabel loskoppelen en na 5 minuten weer aansluiten? Hoe gaat het dan?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@smustertvantil Is het gelukt om met behulp van de tips van mijn collega's @Maud & @Marije het probleem op te lossen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic