Ik plaats dit namens mijn stiefvader. Sinds een week komt er geen mail meer binnen op zijn oude vertrouwde @chello.nl mailadres. Het is begonnen toen hij een nieuwe telefoon had aangeschaft bij de mediamarkt en een welwillende verkoper hem had willen helpen met het instellen van zijn mailbox op de telefoon. Hij wist zijn wachtwoord niet en toen heeft hij thuis contact gezocht met de ziggo helpdesk. Aangezien hij 75 is, maar nog wel goed bij, heeft hij m.b.v. de helpdesk het niet voor elkaar gekregen om zijn wachtwoord te resetten via mijn ziggo. Uiteindelijk heeft hij mij gebeld. In de mijn ziggo omgeving kun je de oude mail-aliassen niet zien, terwijl ze er wel zijn (ik heb zelf ook nog een actieve @chello.nl en @upcmail.nl actief terwijl de @ziggo.nl ook werkt en allen verbonden zijn met dezelfde mailbox.). Ik heb gisteren dan ook gebeld met de klantenservice en naar een uur en 6 keer doorverbinden had ik iemande die het probleem pas snapte en het door zou geven aan de betreffende afdeling. Al ik inlog met de @upcmail mailadres kom ik wel gewoon in zijn mailbox. Dus mijn conclusie is dat de @chello alias niet meer aan deze mailbox "hangt"
Gezien mijn ervaringen en het gebrek aan kennis van de medewerkers op de klantenservice heb ik niet het vertrouwen dat dit goed gaat komen.
Mijn stiefvader is helemaal in paniek want alle instanties waar hij contact mee heeft is hij bekend onder het @chello mail alias adres.
Kan iemand van het het customer support contact opnemen met mij hierover?