Sinds enige tijd kan ik geen mail meer ontvangen op mijn oude vertrouwde @chello.nl mailadres. Ik heb contact gezocht met de ziggo helpdesk maar daar kom ik helaas niet verder mee. In de mijn ziggo omgeving kun je de chello mail-alias niet meer zien. Als ik inlog met de @upcmail mailadres kom ik wel gewoon in mijn mailbox.
Ik ben radeloos want alle instanties waar ik contact mee heb die hebben het @chello mail alias adres.
Kan iemand van het customer support contact opnemen met mij hierover?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo heeft Chello-alias weer toegevoegd aan mijn Upcmail omdat deze was verwijderd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als u in uw profiel uw adresgegevens, postcode/huisnummer, invult, kan een moderator uw dossier er bij pakken. Bij mij werkt het (nog) wel,
De gevraagde gegevens zijn ingevuld.
Er is een storing met oude mailadressen zoals chello.nl die ineens niet meer gebruikt kunnen worden.
Ziggo is er mee bezig, ik zie in andere topics dat er weer mailadressen gebruikt kunnen worden.
Hi @Hennie10,
Welkom op de Ziggo Community! Wat naar dat je plots je @chello.nl e-mailadres kwijt bent. In je Mijn Ziggo staan 4 e-mailadressen (aliassen) maar inderdaad geen @chello.nl e-mailadres. Wil je mij via privébericht laten weten wat je e-mailadres was? Dan laat ik intern een onderzoek starten en gaan we kijken of dit te herstellen is.
Hallo Folkert,
Helaas hebben mijn ouders het zelfde probleem met hun Chello.nl account.
Zou je hier ook naar kunnen laten kijken?
hier hetzelfde, ik krijg al een dag of 5 niks meer binnen via chello.nl. al mijn belangrijke e-mails gaan via chello.nl
zou gisteren bericht van ziggo krijgen, vandaag zelf maar weer gebeld en nu weer volgende week, waardeloos.
kan ook bijna overal mijn mail adres niet veranderen omdat ze een bevestiging link naar chello sturen.
heb nu al 3 keer naar ziggo gebeld.
waarom geven ze daar niet door dat er een storing is en dat het opgelost wordt.
@willyteb Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met jouw @chello e-mailaccount! Kun je nagaan of je het e-mailaccount kun zien wanneer je inlogt op de oude Mijn Ziggo omgeving via www.ziggo.nl/mijnziggo ?
staat er niet bij
@willyteb Kun je door middel van een privebericht aangeven om welke e-mailadressen (aliassen) het gaat? Je stuurt mij en privebericht door bovenaan op "Berichten" te klikken. Daarna navigeer je naar het "Oranje-witte kladblok" en vul je bij "Verzenden naar" mijn naam in. Stel het bericht verder op met de gevraagde gegevens en daarin de e-mailadressen die niet meer zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. Ik kan dan een verzoek indienen bij onze specialisten om het problem op te lossen.
Ziggo heeft Chello-alias weer toegevoegd aan mijn Upcmail omdat deze was verwijderd.
bij mij is Chello nog steeds weg.
kan al meer dan een week mijn e-mails niet beantwoorden.
Goedemiddag @willyteb, staat je Chello adres er inmiddels weer bij? Anders wil ik je vragen om het desbetreffende e-mailadres achter je postcode te zetten dan kan ik aan de slag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.