1
Vraag
2
Reacties
Hennie10

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Chello.nl mail-adres is ineens verwijderd

Sinds enige tijd kan ik geen mail meer ontvangen op mijn oude vertrouwde @chello.nl mailadres. Ik heb contact gezocht met de ziggo helpdesk maar daar kom ik helaas niet verder mee. In de mijn ziggo omgeving kun je de chello mail-alias niet meer zien. Als ik inlog met de @upcmail mailadres kom ik wel gewoon in mijn mailbox.

Ik ben radeloos want alle instanties waar ik contact mee heb die hebben het @chello mail alias adres.

Kan iemand van het customer support contact opnemen met mij hierover?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hennie10
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo heeft Chello-alias weer toegevoegd aan mijn Upcmail omdat deze was verwijderd.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u in uw profiel uw adresgegevens, postcode/huisnummer, invult, kan een moderator uw dossier er bij pakken. Bij mij werkt het (nog) wel, 

Hennie10
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De gevraagde gegevens zijn ingevuld.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Er is een storing met oude mailadressen zoals chello.nl die ineens niet meer gebruikt kunnen worden.

Ziggo is er mee bezig, ik zie in andere topics dat er weer mailadressen gebruikt kunnen worden.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @Hennie10,

Welkom op de Ziggo Community! Wat naar dat je plots je @chello.nl e-mailadres kwijt bent. In je Mijn Ziggo staan 4 e-mailadressen (aliassen) maar inderdaad geen @chello.nl e-mailadres. Wil je mij via privébericht laten weten wat je e-mailadres was? Dan laat ik intern een onderzoek starten en gaan we kijken of dit te herstellen is. 

fonsbuil

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Folkert,

 

Helaas hebben mijn ouders het zelfde probleem met hun Chello.nl account.

Zou je hier ook naar kunnen laten kijken?

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @Hennie10 en @fonsbuil,

 

Bedankt voor het doorsturen van jullie ontbrekend e-mailadres via privébericht. Ik heb ondertussen een onderzoek laten starten om dit op te lossen. Let wel, het kan tot 7 dagen duren totdat het weer hersteld is. 

Hopelijk krijgen jullie snel bericht.

willyteb

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hier hetzelfde, ik krijg al een dag of 5 niks meer binnen via chello.nl. al mijn belangrijke e-mails gaan via chello.nl

zou gisteren bericht van ziggo krijgen, vandaag zelf maar weer gebeld en nu weer volgende week, waardeloos. 

kan ook bijna overal mijn mail adres niet veranderen omdat ze een bevestiging link naar chello sturen.

willyteb

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb nu al 3 keer naar ziggo gebeld.

waarom geven ze daar niet door dat er een storing is en dat het opgelost wordt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@willyteb Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met jouw @chello e-mailaccount! Kun je nagaan of je het e-mailaccount kun zien wanneer je inlogt op de oude Mijn Ziggo omgeving via www.ziggo.nl/mijnziggo

willyteb

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

staat er niet bij

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@willyteb Kun je door middel van een privebericht aangeven om welke e-mailadressen (aliassen) het gaat? Je stuurt mij en privebericht door bovenaan op "Berichten" te klikken. Daarna navigeer je naar het "Oranje-witte kladblok" en vul je bij "Verzenden naar" mijn naam in. Stel het bericht verder op met de gevraagde gegevens en daarin de e-mailadressen die niet meer zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. Ik kan dan een verzoek indienen bij onze specialisten om het problem op te lossen. 

Hennie10
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo heeft Chello-alias weer toegevoegd aan mijn Upcmail omdat deze was verwijderd.

willyteb

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bij mij is Chello nog steeds weg.

kan al meer dan een week mijn e-mails niet beantwoorden. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @willyteb, staat je Chello adres er inmiddels weer bij? Anders wil ik je vragen om het desbetreffende e-mailadres achter je postcode te zetten dan kan ik aan de slag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic