Hallo
Ik gebruik mooi chello mail adres waarvan ik het wachtwoord graag van wil resetten (ivm beveiliging). Ik kan inloggen op de webmail optie maar ik kan nergens mijn wachtwoord resetten. Voorgaande handleidingen verwijzen naar iets wat er niet is.
Let op het gaat alleen om mijn Chello Mailadres en niet Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat het emailadres niet in Mijn Ziggo -> onder Producten -> Internet naar beneden scrollen onder E-mailadressen?
Zo nee, dan kan een Ziggo moderator die zichtbaar maken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Nee daar staat ie niet. Sterker nog mijn Ziggo mailadressen staan er ook niet. Alleen de optie om een nieuw email aan te maken. De Ziggomedewerkers nemen geen email problemen meer aan telefonisch, vandaar dat ik hier een bericht stuur.
Duidelijk, dan is er dieper onderzoek nodig.
Morgen komen Ziggo moderators langs in dit topic.
Goedemorgen @Veenmuis777
Allereerst, welkom op de Community!
Bijzonder vreemd dat je in MijnZiggo je e-mail wachtwoord niet kan wijzigen door het ontbreken van je e-mailadres. Dat hoort natuurlijk niet.
Zou je mij een privebericht willen sturen met daarin de e-mail adressen waar het om gaat ( die ontbreken ) en daarbij je MijnZiggo gebruikersnaam? Dan ga ik dit onderzoeken en oplossen.
Ok ga ik doen
@Veenmuis777
We hadden even prive contact en daarin heb je bevestigd dat het met onze herstelwerkzaamheden is opgelost. Super!
Fijn dat we je hierbij konden helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.