SietzeH

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Chello e-mail adres niet zichtbaar in Mijn Ziggo

Ik wil het wachtwoord van mijn Chello e-mail adres wijzigen in Mijn Ziggo maar dit Chello e-mail aders is daar helaas niet terug te vinden. Als ik kijk in Mijn Ziggo onder Producten/Internet/E-mail adressen dan staat dit e-mail adres daar niet tussen.

 

Heeft iemand anders hier ervaring mee?

 

Gr. Sietze

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2027Posts
  • 198Oplossingen
  • 367Likes

Hoi @SietzeH! Welkom op de Ziggo Community! 

Heel gek dat je e-mailadres ineens niet meer zichtbaar is in Mijn Ziggo. Ik heb een aanvraag aangemaakt om deze weer toe te voegen. Dit wordt binnen 2-3 werkdagen in behandeling genomen. Je kunt het checken door in Mijn Ziggo te kijken of het e-mailadres er weer tussen staat! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56339Posts
  • 3700Oplossingen
  • 13487Likes

Jawel, dat komt met regelmaat voor dat oude emailadressen niet te zien zijn in mijn Ziggo.

Die zijn niet meegekomen in Mijn Ziggo met de laatste grote nieuwe software update van Mijn Ziggo.

 

Een Ziggo moderator kan de juiste afdeling vragen om het emailadres weer zichtbaar te maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met het emailadres erachter, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2027Posts
  • 198Oplossingen
  • 367Likes

Hoi @SietzeH! Welkom op de Ziggo Community! 

Heel gek dat je e-mailadres ineens niet meer zichtbaar is in Mijn Ziggo. Ik heb een aanvraag aangemaakt om deze weer toe te voegen. Dit wordt binnen 2-3 werkdagen in behandeling genomen. Je kunt het checken door in Mijn Ziggo te kijken of het e-mailadres er weer tussen staat! 

SietzeH
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank jullie wel! Ik ga het de aankomende dagen in de gaten houden. Mocht de e-mail niet verschijnen dan kom ik weer in de lucht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic