Ik wil het wachtwoord van mijn Chello e-mail adres wijzigen in Mijn Ziggo maar dit Chello e-mail aders is daar helaas niet terug te vinden. Als ik kijk in Mijn Ziggo onder Producten/Internet/E-mail adressen dan staat dit e-mail adres daar niet tussen.
Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Gr. Sietze
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @SietzeH! Welkom op de Ziggo Community!
Heel gek dat je e-mailadres ineens niet meer zichtbaar is in Mijn Ziggo. Ik heb een aanvraag aangemaakt om deze weer toe te voegen. Dit wordt binnen 2-3 werkdagen in behandeling genomen. Je kunt het checken door in Mijn Ziggo te kijken of het e-mailadres er weer tussen staat!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jawel, dat komt met regelmaat voor dat oude emailadressen niet te zien zijn in mijn Ziggo.
Die zijn niet meegekomen in Mijn Ziggo met de laatste grote nieuwe software update van Mijn Ziggo.
Een Ziggo moderator kan de juiste afdeling vragen om het emailadres weer zichtbaar te maken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met het emailadres erachter, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi @SietzeH! Welkom op de Ziggo Community!
Heel gek dat je e-mailadres ineens niet meer zichtbaar is in Mijn Ziggo. Ik heb een aanvraag aangemaakt om deze weer toe te voegen. Dit wordt binnen 2-3 werkdagen in behandeling genomen. Je kunt het checken door in Mijn Ziggo te kijken of het e-mailadres er weer tussen staat!
Dank jullie wel! Ik ga het de aankomende dagen in de gaten houden. Mocht de e-mail niet verschijnen dan kom ik weer in de lucht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.