Goedemorgen,
Mijn vader heeft al zo'n 20 jaar een chello.nl e-mailadres, wat na allerlei overnames mee is gekomen naar Ziggo. Al zijn contacten, alle instanties, verenigingen etc. waar hij ingeschreven staat, gebruiken dit e-mailadres. Sinds enkele dagen werkt dit e-mailadres niet meer en kunnen er geen mails meer gelezen en verstuurd worden.
In zijn Mijn Ziggo omgeving is de chello.nl alias niet te zien, maar dat lijkt zo te moeten zijn. Hij heeft ook een zelfde upcmail.nl alias, die wel in Mijn Ziggo te zien is, en die doet het gewoon. Maar ja, iedereen benadert hem op chello.nl, en dat werkt dus niet meer. Het zou bijzonder vervelend zijn als deze alias niet meer hersteld zou kunnen worden, dus ik hoop dat iemand hier mij en mijn vader kan helpen.
Als je een mail verstuurt naar zijn chello.nl adres, dan krijg je de volgende foutmelding terug in je mailbox (voorbeeld van gisteren, even zo anoniem mogelijk gemaakt):
550 5.1.1 MXIN501 mailbox ...chello.nl unknown ;id=...;sid=...;mta=mx11.tb;d=20220806;t=134155[CET];ipsrc=...;
Bladerend door het forum zie ik dat bij sommigen dit ook heeft gespeeld en met de hulp van moderators is het in sommige gevallen zelfs weer opgelost. Ik hoop dat ik (en mijn vader dus ook) hiermee geholpen kunnen worden.
Alvast bedankt voor reacties, alle hulp is welkom.