Johanneshayabus

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chello acount gehackt kan niet me wachtwoord aanpassen

Hallo allemaal kan iemand mij helpen?

Mijn chello account is gehackt en kan niet worden aangepast als ik ziggo bel.

Hij staat namelijk nergens vermeld.

Nu worden er allemaal spullen besteld op mijn naam en krijg ik de facturen, ik wil zo snel mogelijk dit account verwijderd hebben.

Wie weet wat te doen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Johanneshayabus

We hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Als het goed is heb je deze terugkoppeling ook per e-mail ontvangen. Het betreffende e-mailadres hangt onder een actief klantnummer. Je kunt deze zelf verwijderen in Mijn Ziggo als je hier geen gebruik meer van maakt of een nieuw wachtwoord hierop instellen. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Is dit een email adres uit een eerder abonnement met een ander klantnummer?

 

Zet in ieder geval het bewuste emailadres achter je postcode in je profiel, dan kan een Ziggo moderator direct kijken wat er met dit emailadres moet / kan gebeuren.

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt dit emailadres is van een eerder abonnement met een ander klantnummer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dan kan een Ziggo moderator die morgen verwijderen.

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat zou super zijn!! Geeft behoorlijk wat stress 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Johanneshayabus
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Poeh, ik kan mij voorstellen dat je dit e-mailadres zo snel mogelijk verwijderd wilt hebben als er allemaal spullen op je naam worden besteld en dit e-mailadres wordt gebruikt. Begrijpelijk dat dit veel stress met zich meebrengt. Ik duik hier dan ook graag voor je in. Op het e-mailadres zelf kon ik helaas geen (voormalig) account vinden. Graag ontvang ik dan ook wat extra informatie om een uitgebreidere zoektocht te kunnen doen. Je gaf aan dat het e-mailadres vroeger onder een ander account/klantnummer is aangemaakt en vermoedelijk ook op een ander adres. Wil je in jouw Community profiel de oude adresgegevens tussen haakjes vermelden en eventueel het klantnummer als je die nog weet? 🙂 

 

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan 

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het aangepast in me profiel 

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er niemand die me hier mee kan helpen?

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia ik heb het aangepast

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Johanneshayabus, thanks! Ik heb de gegevens nu gevonden en een verzoek gedaan het e-mail account te verwijderen 🙂 

 

Dit verzoek is binnen 2 dagen verwerkt en ben jij af van deze vervelende hackers! 

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net even gecheckt maar mijn emailadres doet het gewoon nog kan gewoon nog berichten ontvangen

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Johanneshayabus, goed dat je het hier aankaart. Het e-mailaccount zou verwijderd moeten zijn. Kun je ook nog een bericht verzenden met dit oude account? Ik heb nogmaals een taak aangemaakt om het e-mailadres definitief te verwijderen. 

Johanneshayabus
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond Lotte, ik heb wel een idee hoe het komt dat ik mijn mail weer kan gebruiken ik heb een brief van jullie ontvangen dat  mijn upc mail is gehackt. Zou het kunnen dat dat er iets mee te maken heeft? Dat upc mail account is het zelfde als het chello account.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Johanneshayabus

We hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Als het goed is heb je deze terugkoppeling ook per e-mail ontvangen. Het betreffende e-mailadres hangt onder een actief klantnummer. Je kunt deze zelf verwijderen in Mijn Ziggo als je hier geen gebruik meer van maakt of een nieuw wachtwoord hierop instellen. 

Uitgelicht topic