1
Vraag
2
Reacties
Eelco19

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Casema email wachtwoord reset

Bese Ziggo Community

mijn ouders gebruiken nog hun oude Casema email adres.

Mijn vader is recent overleden en mijn moeder weet het wachtwoord niet. Het email adres staat niet in de MijnZiggo omgeving, zodat ik het daar niet kan resetten.

Hoe kan ik het wachtwoord krijgen dan wel resetten?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2727Posts
  • 447Oplossingen
  • 500Likes

Bedankt voor de aanvulling @Eelco19! Lukt het wel om in het Mijn Ziggo account te komen van dat adres? Onder Producten en Internet zie ik bij e-mailadressen 3 @Casema.nl mailadressen staan. Door op ''Wachtwoord beheren'' te klikken, hoor je die wachtwoorden daar te kunnen aanpassen 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
bburgg
Expert
Expert
  • 841Posts
  • 94Oplossingen
  • 186Likes

In mijn herinnering is daar een speciale procedure voor. Iemand van Ziggo kan hier vast antwoord opgeven.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2075Posts
  • 201Oplossingen
  • 381Likes

Hoi @Eelco19! Welkom op de Ziggo Community! 

Ooh jeetje, gecondoleerd! Wat naar zeg. Goed dat je hier contact opneemt. Kun je de postcode en huisnummer van je moeder in je Community profiel bijwerken en daarnaast ook het e-mailadres daar proberen in te verwerken? Dan ga ik het voor je uitzoeken! 

Eelco19
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Maud, dank voor je bericht. Ik heb de gegevens erbij gezet. Hopelijk kan je ze vinden.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2727Posts
  • 447Oplossingen
  • 500Likes

Bedankt voor de aanvulling @Eelco19! Lukt het wel om in het Mijn Ziggo account te komen van dat adres? Onder Producten en Internet zie ik bij e-mailadressen 3 @Casema.nl mailadressen staan. Door op ''Wachtwoord beheren'' te klikken, hoor je die wachtwoorden daar te kunnen aanpassen 🙂 

Eelco19
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank, Erik
Ik kan inderdaad inloggen en kan daar alles aanpassen. Geen idee waarom ik het niet eerder heb gevonden, want in mijn herinnering ben ik daar wel geweest om te zoeken. 
Maakt niet uit. Het is opgelost.
Nogmaals dank

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2727Posts
  • 447Oplossingen
  • 500Likes

Heel fijn dat het is gelukt om het wachtwoord van het mailadres aan te passen. Ook bedankt voor de snelle bevestiging hiervan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic