Beste leden,
Dit emailadres xxx@casema.nl kan ik niet wijzigen toevoegen etc. Diversen instellingen bedrijven familieleden etc hebben dit email adres. Voorheen had ik jaren alleen maar Casema email adressen 6x. 5x heb ik gewijzigd in ziggo.nl, Ziggo gebeld helaas meneer is niet meer te herstellen 1x blijft altijd aanwezig in uw Mijn Ziggo zie bijlage.
**Moderator: Privégegevens verwijderd. Wees voorzichtig met je gegevens op openbare pagina's**
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is het allereerste emailadres waarmee je je abonnement bent gestart.
Hier hangt het hele abonnement onder en blijft altijd het emailadres waar je mail op krijgt, als er iets mis is met inloggen of bij wijzigen van één ander of als iemand anders dit zou kunnen/willen wijzigen.
Plaats privégegevens niet op dit openbaar forum, wat voor heel de wereld te lezen is.
Een Ziggo moderator zal je privégegevens verwijderen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is het allereerste emailadres waarmee je je abonnement bent gestart.
Hier hangt het hele abonnement onder en blijft altijd het emailadres waar je mail op krijgt, als er iets mis is met inloggen of bij wijzigen van één ander of als iemand anders dit zou kunnen/willen wijzigen.
Plaats privégegevens niet op dit openbaar forum, wat voor heel de wereld te lezen is.
Een Ziggo moderator zal je privégegevens verwijderen.
Beste Bert,
Duidelijk en bedankt voor het verwijderen van mijn prive gegevens, fijne dag verder en een goed weekend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.