1
Vraag
2
Reacties
Jeryanmi1

Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Casema email adres.

Beste leden,

 

Dit emailadres xxx@casema.nl kan ik niet wijzigen toevoegen etc. Diversen instellingen bedrijven familieleden etc hebben dit email adres. Voorheen had ik jaren alleen maar Casema email adressen 6x.                 5x heb ik gewijzigd in ziggo.nl, Ziggo gebeld helaas meneer is niet meer te herstellen 1x blijft altijd aanwezig in uw Mijn Ziggo zie bijlage.  

 

**Moderator: Privégegevens verwijderd. Wees voorzichtig met je gegevens op openbare pagina's**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is het allereerste emailadres waarmee je je abonnement bent gestart.

Hier hangt het hele abonnement onder en blijft altijd het emailadres waar je mail op krijgt, als er iets mis is met inloggen of bij wijzigen van één ander of als iemand anders dit zou kunnen/willen wijzigen.

 

Plaats privégegevens niet op dit openbaar forum, wat voor heel de wereld te lezen is.

Een Ziggo moderator zal je privégegevens verwijderen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is het allereerste emailadres waarmee je je abonnement bent gestart.

Hier hangt het hele abonnement onder en blijft altijd het emailadres waar je mail op krijgt, als er iets mis is met inloggen of bij wijzigen van één ander of als iemand anders dit zou kunnen/willen wijzigen.

 

Plaats privégegevens niet op dit openbaar forum, wat voor heel de wereld te lezen is.

Een Ziggo moderator zal je privégegevens verwijderen.

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Beste Bert,

 

Duidelijk en bedankt voor het verwijderen van mijn prive gegevens, fijne dag verder en een goed weekend.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic