1
Vraag
2
Reacties
Arnold581

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Camera's benaderen via internet

Goedemiddag

Via de wifi kan ik mijn camera's wel benaderen en bekijken.

Als ik buitenshuis ben en ik wil de camera's bekijken dan gaat dit niet omdat de connectbox mij tegenhoud. Vroeger had ik een groep van 4 met 3 cijfers beginnende met 217. En met portforwarding in de ubee modem kon ik mijn camera's bekijken na de vervanging door de connectbox gaat dit niet meer. 

Ik wil weer graag mijn camera's bekijken als ik op vakantie ben en heb begrepen dat mijn modem dan gefaseerd  op ipv 4 only  gezet moet worden.

Indien dit zo is kunt u dat verzorgen voor mij.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Arnold581! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Het verzorgen van een IPv4 Only profiel op je modem is natuurlijk mogelijk. Ik ga daar werk van maken voor je. Binnen 24 uren zal je profiel omgezet zijn. Check het dus morgen in de namiddag nog eens. Bedankt voor je geduld! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70187Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19790Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Arnold581! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Het verzorgen van een IPv4 Only profiel op je modem is natuurlijk mogelijk. Ik ga daar werk van maken voor je. Binnen 24 uren zal je profiel omgezet zijn. Check het dus morgen in de namiddag nog eens. Bedankt voor je geduld! 

Pineapple

Level 16
  • 1463Posts
  • 167Oplossingen
  • 532Likes

En @Arnold581 is het gelukt om je camera's weer te benaderen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic