Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag
Via de wifi kan ik mijn camera's wel benaderen en bekijken.
Als ik buitenshuis ben en ik wil de camera's bekijken dan gaat dit niet omdat de connectbox mij tegenhoud. Vroeger had ik een groep van 4 met 3 cijfers beginnende met 217. En met portforwarding in de ubee modem kon ik mijn camera's bekijken na de vervanging door de connectbox gaat dit niet meer.
Ik wil weer graag mijn camera's bekijken als ik op vakantie ben en heb begrepen dat mijn modem dan gefaseerd op ipv 4 only gezet moet worden.
Indien dit zo is kunt u dat verzorgen voor mij.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Arnold581! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Het verzorgen van een IPv4 Only profiel op je modem is natuurlijk mogelijk. Ik ga daar werk van maken voor je. Binnen 24 uren zal je profiel omgezet zijn. Check het dus morgen in de namiddag nog eens. Bedankt voor je geduld!
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dag @Arnold581! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Het verzorgen van een IPv4 Only profiel op je modem is natuurlijk mogelijk. Ik ga daar werk van maken voor je. Binnen 24 uren zal je profiel omgezet zijn. Check het dus morgen in de namiddag nog eens. Bedankt voor je geduld!
En @Arnold581 is het gelukt om je camera's weer te benaderen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...