Goedemiddag
Via de wifi kan ik mijn camera's wel benaderen en bekijken.
Als ik buitenshuis ben en ik wil de camera's bekijken dan gaat dit niet omdat de connectbox mij tegenhoud. Vroeger had ik een groep van 4 met 3 cijfers beginnende met 217. En met portforwarding in de ubee modem kon ik mijn camera's bekijken na de vervanging door de connectbox gaat dit niet meer.
Ik wil weer graag mijn camera's bekijken als ik op vakantie ben en heb begrepen dat mijn modem dan gefaseerd op ipv 4 only gezet moet worden.
Indien dit zo is kunt u dat verzorgen voor mij.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Arnold581! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Het verzorgen van een IPv4 Only profiel op je modem is natuurlijk mogelijk. Ik ga daar werk van maken voor je. Binnen 24 uren zal je profiel omgezet zijn. Check het dus morgen in de namiddag nog eens. Bedankt voor je geduld!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dag @Arnold581! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Het verzorgen van een IPv4 Only profiel op je modem is natuurlijk mogelijk. Ik ga daar werk van maken voor je. Binnen 24 uren zal je profiel omgezet zijn. Check het dus morgen in de namiddag nog eens. Bedankt voor je geduld!
En @Arnold581 is het gelukt om je camera's weer te benaderen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.