1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dolle2021

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Call of Duty vanguard port forward

Hallo ik heb een vraag mijn vanguard nat type staat op Moderate ik zou deze op open willen alleen ik krijg het niet voor elkaar ik voer bij het ip het zelfde ip wat ik heb en mij local 3074 en bij de 

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Dolle2021. Welkom hier!

 

Ik heb even gewacht of er andere gebruikers waren die je hier zouden verder helpen, maar nu het zo stil blijft ga ik me er toch maar even mee bemoeien. 

Laten we bij het begin beginnen. Je wilt je nat type aanpassen. Mag ik vragen waarom? Ondervind je problemen?  
Je laatste zin lijkt redelijk plots te stoppen, dus ik twijfel of ik nu je volledige tekst doorgekregen hebt. Wilde je nog meer informatie/vragen toevoegen? 

Kingdorp

Level 5
  • 51Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

Op welk platform speel je Vanguard? Heeft het apparaat waar je op gamed een vast IP? 

Wil je deze poort openzetten in het modem of in een eigen router? Het zou een kleinigheidje moeten zijn. 

Je kan altijd even kijken op www.portforward.com hier kun je veel informatie vinden over portforwarding en hoe je dit kan instellen. Ik hoop dat je met deze informatie uit de voeten kan.

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

en waarom zou je open willen op vanguard

 

xbox zelf geeft hier nat type = open aan terwijl vanguard moderate aangeeft merk geen enkel probleem 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic