1
Vraag
2
Reacties
KimvRijssen

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Call of Duty vanguard: NAT Type open?

Ik kan mijn nat type niet open krijgen op Call of Duty Vanguard enig idee hoe dit kan ? De rest van de spellen zijn wel open. Ik heb alles al geprobeerd ipv4 en port forwarding maar niks heeft effect 

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
BertM3

Level 9
  • 267Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes

Is het op PC of een games console?

Heb je uPNP aan staan?

En zit je in een deel van Ziggo welke een publiek IP heeft?

Overigens maakt het qua gameplay niks uit omdat je toch uitsluitend op dedicated servers speelt. Open NAT was belangrijker toen je nog player hosted lobbies had, maar dat is al 10 jaar geleden.

KimvRijssen
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat om de xbox serie X en de uPNP staat aan…

Met schieten is het dat de kogels later aankomen. 

BertM3

Level 9
  • 267Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes

Open NAT of moderate NAT heeft niks met lag of kogels die later aankomen te maken, het is puur bedoeld zodat je als host kan fungeren in een p2p game.

Als je in Vanguard naar het network & account menu gaat, dan staat er ergens je internal IP. Aan het einde daarvan staat een poort nummer, die forwarden en dan heb je meestal gewoon open NAT. Zo deed ik het op de PS4 tenminste altijd als die moeilijk deed over moderate en open NAT.

KimvRijssen
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geprobeerd wat je zei maar het werkt nog steeds niet…

NAT type staat nog steeds op moderate…

BertM3

Level 9
  • 267Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes

Ik ken de connect box in router mode niet goed, maar zit er een DMZ functie op?

Dan het IP adres van je XBox invullen onder DMZ.

KimvRijssen
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook dat heb ik al geprobeerd… 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@KimvRijssen Het is al een tijdje stil hier, ik hoop dat het probleem inmiddels is opgelost.! Zo niet, dan heb ik nog wel een vraagje. Je geeft aan dat de kogels later aankomen, ik sluit mij aan bij @BertM3 dat dit los staat van je NAT type. Deze kan in moderate staan. Is de vertraging met de kogels het enige probleem? Dan lijkt het op een verbindingsprobleem en moeten we op een andere manier verder gaan kijken.