Goedendag,
Wij hebben al jaren ziggo, maar ik ben hier nieuw op de community sinds vandaag.
Wij hebben thuis van Calex een supergoed werkende smart stekker via de Calex app. Deze werkt via mijn TP-link M4 wifi versterker van ziggo.
nu dus ook 2 camera’s aangeschaft van Calex. Deze krijgen geen contact met het wifi signaal. Via de deco app de tp link ingesteld op 2.4GHz zonder succes, nu al een aantal uren verder met vele pogingen zonder succes. Camera’s op andere plaatsen in huis gezet en ook met en zonder bluetooth aan/uit geprobeerd.
uiteindelijk aangesloten aan directe modem van mijn buurman en dan maken ze binnen 20sec contact en heb ik de beide camera’s online op de calex app.
Ik zou ze graag aansluiten op onze Deco TP link versterker, omdat ik anders niet genoeg bereik heb boven met de normale router. (Router is uitgeschakeld van wifi ivm DECO TP versterkers, zoals geadviseerd vanuit Ziggo)
zojuist contact gehad met de klantenservice en deze verwijst mij naar de community, dus vandaar hier mijn hulpvraag.
Alvast hartelijk dank voor uw/jullie reacties!
mvg Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
De calex outdoor security camera.
ik ben er vanmiddag via een expert van Ziggo achter gekomen dat deze camera alleen in router mode aangesloten kan worden en dus niet in acces mode. Ik ga deze week een switch van TP link aanschaffen. Komnd weekend de bridge-mode inschakelen op de router en daarna de Deco’s inzetten als router punten en dan hopelijk een goed resultaat en dan maandagmiddag een belafspraak met dezelfde Expert ter controle of het is gelukt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk type camera heb je?
De calex outdoor security camera.
ik ben er vanmiddag via een expert van Ziggo achter gekomen dat deze camera alleen in router mode aangesloten kan worden en dus niet in acces mode. Ik ga deze week een switch van TP link aanschaffen. Komnd weekend de bridge-mode inschakelen op de router en daarna de Deco’s inzetten als router punten en dan hopelijk een goed resultaat en dan maandagmiddag een belafspraak met dezelfde Expert ter controle of het is gelukt.
mooi dat je een oplossing hebt gevonden
wel vreemd dat ze niet met acces mode werken
In ieder geval bedankt voor uw reactie! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.