1
Vraag
2
Reacties
Jacq25

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CCTV beveilingscamera op afstand bekijken

We hebben al geruime tijd cctv camera's hangen, een dvr verbonden met vaste internetkabel naar de modem.

 

We konden via een app op onze telefoons inloggen als we buitenshuis waren. Maar ineens lukt dat niet meer. Via wifi (dus als je thuis bent) lukt het prima, maar wil ook graag bijv op mn werk kunnen kijken wat er thuis gebeurd.

 

Het gekke is dat het zomaar ineens gebeurd is, er is niets veranderd, niet in de dvr instellingen, ook geen andere modem gekregen ofzo.

 

Wie kan me helpen? Ik heb er totaal geen verstand van, ook niet van de modem instellingen ofzo... een handleiding van de camera's is er ook niet... maar het werkte ook altijd prima behalve sinds paar maand...

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Eind conclusie:

Als ze eerder wel gewerkt hebben, zou ik ze eens helemaal opnieuw installeren alsof ze net zijn uitgepakt, mogelijk wordt alles weer opnieuw en goed ingesteld.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je hier eens de eerste 6 cijfers en letters van het IPv4 en IPv6 adres hier plaatsen na klik op onderestaande link?

Het duurt tot 10 seconden voordat alle gegevens er staan.

 

What Is My IP? Quickly See My IP Address and My IP Location

Jacq25
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • My Public IPv4 is:
    xx.xx.xx.xxx 
  • My Public IPv6 is:
    Not Detected
  • My IP Location: Assen, DR NL 
  • ISP: Ziggo B.V.

** Moderator edit: IP-adres verwijderd ivm privacy ** 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, duidelijk, dat ziet er goed uit, mogelijk moet je een port forward instellen in je modem.

Is dat eerder niet gebeurd om je camera vanuit buiten te kunnen zien?

 

Welke CCTV camera's heb je in gebruik?