Michael1983

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Brief kondigt toezending nieuw modem, maar dat is nooit gekomen

In een bericht via brievenpost meldde Ziggo in Januari dat 'over ongeveer 2 weken' een nieuw modem toegestuurd zou worden. Het zou ook zo snel mogelijk geïnstalleerd moeten worden, want het oude huidige modem zou ophouden met werken.

Inmiddels zijn de twee weken natuurlijk zeer ruim verstreken. Er is geen pakket met een nieuw modem bezorgd. Maar het huidige modem en alle diensten werken nog steeds.

Hebben we wellicht een bezorging gemist, gaat deze nog komen, of gaat het niet meer door?

Een foto van het huidige modem is bijgevoegd. Deze is niet eens heel erg oud en werd toegezonden toen overstap werd gemaakt van een oude Mediabox XL naar een Next model.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Het nieuwe modem komt jouw kant op, @Michael1983. Binnen 2-5 dagen heb je deze in huis. Ik kan het modem enkel naar je huisadres toesturen, maar je zou dit zelf eventueel kunnen wijzigen zoals @MR_CHIP laat zien 😉 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Michael1983 

 

Wat raar dat je de aankondiging wel hebt ontvangen maar vervolgens de zending niet.

Ik zou je alvast een nieuw modem kunnen toesturen. Gaat het je dan zelf lukken met de installatie?

Michael1983
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Jamyla, bedankt voor je reactie. Als een nieuw modem inderdaad nodig is, dan zou ik deze graag toegestuurd krijgen.  Op dit moment is er een Compal CH7465LG-ZG modem aangesloten op de wandcontactdoos zoals in attachment. Als het modem vernieuwd kan worden zonder dat deze wandcontactdoos vervangen moet worden, kan ik dat zelf doen.

 

Is het mogelijk om het nieuwe modem direct te laten bezorgen bij een afhaalpunt van ipv huisadres? (wegens overdag vaak niet thuis)

 

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

bezorging bij een postnl punt kan je gewoon in je bezorgvoorkeuren van jouw postnl instellen moet je wel een account voor hebben

robinjoo19_0-1678738727215.png

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het aop (wandcontactdoos) is prima geschikt voor het nieuwe modem

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Het nieuwe modem komt jouw kant op, @Michael1983. Binnen 2-5 dagen heb je deze in huis. Ik kan het modem enkel naar je huisadres toesturen, maar je zou dit zelf eventueel kunnen wijzigen zoals @MR_CHIP laat zien 😉 

Michael1983
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Pakket is in transport! Inmiddels heb ik diverse berichten via mail ontvangen van Ziggo en PostNL hierover. Het omleiden naar een afhaalpunt is ook gelukt.

Met de installatie verwacht ik geen verdere problemen, dat moet gaan lukken.

Bedankt allemaal voor jullie snelle hulp en antwoorden!

Uitgelicht topic