Goedemiddag moderators,
Ik heb al een aantal keer via het formulier op de website een verzoek ingediend om mijn ziggomodem in de bridgemodus te zetten. Dit is nog niet gebeurd.
Kan iemand hier mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Daan3! Ik ben direct voor je in de systemen gedoken maar zie dat je modem al in bridgemodus staat. Wat is er precies aan de hand en hoe kunnen we je helpen?
Die status is inderdaad wat verwarrend. Als de status-LED continu groen oplicht en je kunt bijna geen instellingen aanpassen in de webinterface, dan is bridge mode actief.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gebruik je nog steeds een TC7200? Bridge mode werkt hierop niet meer naar behoren sinds de technische wijzigingen in voormalig UPC-gebied van de afgelopen maanden en jouw verzoek via het formulier wordt daardoor mogelijk geweigerd.
Ik lees net je vorige topic door, zo te lezen gebruik je nu een SmartWifi modem? In dat geval is mijn bovenstaande tekst niet meer relevant.
Goedemorgen @Daan3! Ik ben direct voor je in de systemen gedoken maar zie dat je modem al in bridgemodus staat. Wat is er precies aan de hand en hoe kunnen we je helpen?
Goedemorgen,
Ik zie als ik inlog in mijn connectbox staan "internet (router status)"
Volgens mij stond daar eerst "internet (brigdge modus)"
Maar misschien ben ik abuis.
Vandaar mijn vraag.
Kan iemand mij dan uitleggen wat de status dan inhoudt?
Groet Daniël
Die status is inderdaad wat verwarrend. Als de status-LED continu groen oplicht en je kunt bijna geen instellingen aanpassen in de webinterface, dan is bridge mode actief.
Okee, duidelijk.
Dank je wel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.