Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag moderators,
Ik heb al een aantal keer via het formulier op de website een verzoek ingediend om mijn ziggomodem in de bridgemodus te zetten. Dit is nog niet gebeurd.
Kan iemand hier mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Daan3! Ik ben direct voor je in de systemen gedoken maar zie dat je modem al in bridgemodus staat. Wat is er precies aan de hand en hoe kunnen we je helpen?
Die status is inderdaad wat verwarrend. Als de status-LED continu groen oplicht en je kunt bijna geen instellingen aanpassen in de webinterface, dan is bridge mode actief.
Gebruik je nog steeds een TC7200? Bridge mode werkt hierop niet meer naar behoren sinds de technische wijzigingen in voormalig UPC-gebied van de afgelopen maanden en jouw verzoek via het formulier wordt daardoor mogelijk geweigerd.
Ik lees net je vorige topic door, zo te lezen gebruik je nu een SmartWifi modem? In dat geval is mijn bovenstaande tekst niet meer relevant.
Goedemorgen @Daan3! Ik ben direct voor je in de systemen gedoken maar zie dat je modem al in bridgemodus staat. Wat is er precies aan de hand en hoe kunnen we je helpen?
Die status is inderdaad wat verwarrend. Als de status-LED continu groen oplicht en je kunt bijna geen instellingen aanpassen in de webinterface, dan is bridge mode actief.
Okee, duidelijk.
Dank je wel
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...