Vraag
Reacties
Oplossing
Daan3
Level 4

Bridgemodus

Goedemiddag moderators,

Ik heb al een aantal keer via het formulier op de website een verzoek ingediend om mijn ziggomodem in de bridgemodus te zetten. Dit is nog niet gebeurd.

Kan iemand hier mij helpen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Daan3! Ik ben direct voor je in de systemen gedoken maar zie dat je modem al in bridgemodus staat. Wat is er precies aan de hand en hoe kunnen we je helpen? 

Bekijk in context

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Die status is inderdaad wat verwarrend. Als de status-LED continu groen oplicht en je kunt bijna geen instellingen aanpassen in de webinterface, dan is bridge mode actief.

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Gebruik je nog steeds een TC7200? Bridge mode werkt hierop niet meer naar behoren sinds de technische wijzigingen in voormalig UPC-gebied van de afgelopen maanden en jouw verzoek via het formulier wordt daardoor mogelijk geweigerd.

Ik lees net je vorige topic door, zo te lezen gebruik je nu een SmartWifi modem? In dat geval is mijn bovenstaande tekst niet meer relevant.

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Daan3! Ik ben direct voor je in de systemen gedoken maar zie dat je modem al in bridgemodus staat. Wat is er precies aan de hand en hoe kunnen we je helpen? 

0 Kudos
Daan3
Level 4
Topicstarter

Goedemorgen,

Ik zie als ik inlog in mijn connectbox staan "internet (router status)" 

Volgens mij stond daar eerst "internet (brigdge modus)"

Maar misschien ben ik abuis.

Vandaar mijn vraag.

Kan iemand mij dan uitleggen wat de status dan inhoudt?

Groet Daniël

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Die status is inderdaad wat verwarrend. Als de status-LED continu groen oplicht en je kunt bijna geen instellingen aanpassen in de webinterface, dan is bridge mode actief.

Daan3
Level 4
Topicstarter

Okee, duidelijk.

Dank je wel