1
Vraag
2
Reageer en help mee
SizL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bridged mode please

Hi Ziggo mods, klopt het dat ik een omzetting naar bridged mode hier kan aanvragen?

 

Voor zover ik heb kunnen nagaan op dit forum houdt bridged mode automatisch in dat je dan alleen nog maar ipv4 hebt en geen ipv6. Bij gebrek aan een statisch ipv6 adres/subnet kan ik daar prima mee leven.

 

Thx,

SizL

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

In bridge mode ontvangt de router achter het modem inderdaad alleen een IPv4-adres. IPv4/IPv6 Dual-Stack is (nog) niet mogelijk.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan dit voor je regelen. Zo nodig wordt het modem eerst in IPv4-modus gezet. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Welkom op de Community @SizL! Het klopt zeker dat je via deze weg bridge mode kunt aanvragen. In jouw geval is een omzetting naar IPv4 nodig. Zoals gewenst heb ik dit voor je geregeld. Je modem reset automatisch. Zodra je modem weer is opgestart, is het mogelijk om je modem in bridge te plaatsen. Hoe je dat doet, lees je in dit topic. Sluit je router aan op LAN 1. Dit is de enige LAN poort die werkt in bridge mode. 

Mocht er nog wat zijn, laat het ons weten. We zitten voor je klaar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic