1
Vraag
2
Reacties
Peter2006

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bridge modus inschakelen

Hey ziggo,

Zouden jullie mijn bridge modus kunnen inschakelen?

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geen enkel probleem @Peter2006. Ik wilde zojuist jouw modem in Bridge mode plaatsen, maar ik zie dat je modem sinds 28 september al in bridge mode staat. Dit is dus al ingeschakeld. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75169Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5789Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Peter2006

 

Uiteraard kan en wil ik je modem wel in bridge mode zetten. Het probleem is wel dat ik je bericht nu pas lees.

Ik wil je modem niet zomaar in bridge mode zetten omdat de verbinding dan direct verloren gaat en je Zakelijk afhankelijk bent van onze verbinding.

Als ik vandaag een reactie van je ontvang ter goedkeuring, dan zet ik je modem direct in bridge mode.

Peter2006
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Jamyla ,

Sorry dat ik nu pas reageer, ik had de reactie gistermorgen niet gezien. Ik heb er geen problemen mee als de verbinding tijdelijk wegvalt. 
vriendelijke groet,

Peter Starink

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geen enkel probleem @Peter2006. Ik wilde zojuist jouw modem in Bridge mode plaatsen, maar ik zie dat je modem sinds 28 september al in bridge mode staat. Dit is dus al ingeschakeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic